Fredrik N. Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 21A Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Du tar deg vel en tur opp til Teide, Fredrik, og viser oss utsikten? Gitt at Playa Americas er stranden tilhørende Las Americas på Tenerife. Tenkte spanisk - portugisisk da jeg så flisen med nummerskilt, som er nokså typisk. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Tenkte oss opp på Teide, men det var dårlig vær den dagen, så vi heiv oss på en buss til det store karnevalet i Santa Cruz istedet. Noe jeg ikke angrer på. Teide får man ta senere.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Jo, Playa de las Americas har også jeg vært for mange år siden, men ønsker meg ikke tilbake. Greit utsnitt. Tipper litt manipulering her? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Litt manipulert, men fargene stemmer ganske overens med motivet. Playa de las Americas er helt OK hvis man er ute etter sol, bad og billig mat (av ymse kvalitet riktignok). Første gang jeg var i Spania. Selve byen var jo ikke noe spennende (bare shopping, restauranter, hoteller og tiggere). Tror nok byene på nordsiden av øya er mer spennende, men der er været mer ustabilt. - Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Godt komponert av inngangspartiet i 21A. Har tatt en del slike bilder av ymse kvalitet. Har vært en tur i Puerto de la Cruz i dag, masse forandringer siden jeg var der sist. Byen flommer over av gamle pensjonister:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg