wacz Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tror dere det er veldig problematisk å bestille dagstur med Color Line til Danmark to dager på rad for å bli der natten over? Koster nemlig bare 10 kr for en dagstur denne måneden, men hvis jeg vil overnatte skal de jo ha svimlende 430 kr for t/r. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Dagstur til Danmark to dager på rad? Er greit å komme seg tilbake også, men er det 10kr tilbake også? På slike tilbud er det gjerne billig en vei og vanlig pris tilbake:) Endret 13. mars 2017 av aklla Lenke til kommentar
wacz Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Det er altså snakk om 10 kr tur/retur så lenge det er samme dag. Men jeg vil gjerne bli en natt i Danmark, men da er jo prisen noe helt annet. Det jeg vurderer er å kjøpe dagstur to dager på rad, og da ikke møte opp til to av fire avganger. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Er ikke 2 x enveis en mulighet? Lenke til kommentar
process Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Fra Colorline sine vilkår: Uteblivelse: På tur/retur produkter forutsettes det at utreise benyttes for å kunne benytte returreisen. Retur blir annullert automatisk og ingen refusjon blir gitt. https://www.colorline.no/praktisk-informasjon/reisebetingelser Du kommer dermed ikke på båten i Danmark på dag 2. Endret 13. mars 2017 av process Lenke til kommentar
wacz Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 2x enveis er mulighet, men det koster 430 kr, ikke 10 kr Takk for at du fant det i vilkårene Den nye planen som vurderes er nå: Det koster det samme med dagstur TIL Norge også. Så kan funke å bestille fra Danmark til Norge på dagstur to. Da skal det jo ikke bli noen kanselleringer. Men vet uansett ikke helt om jeg tør da. I og med at det er såpass mye penger å spare, ser jeg for meg flere må tenke som meg, og da er det sannsynlig at de faktisk følger med på sånt også. Ser for meg de enten kansellerer eller krever full pris når de ser hva jeg driver med. Når det er sagt sparer jeg jo 220 uansett da Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 2x enveis er mulighet, men det koster 430 kr, ikke 10 kr Takk for at du fant det i vilkårene Den nye planen som vurderes er nå: Det koster det samme med dagstur TIL Norge også. Så kan funke å bestille fra Danmark til Norge på dagstur to. Da skal det jo ikke bli noen kanselleringer. Men vet uansett ikke helt om jeg tør da. I og med at det er såpass mye penger å spare, ser jeg for meg flere må tenke som meg, og da er det sannsynlig at de faktisk følger med på sånt også. Ser for meg de enten kansellerer eller krever full pris når de ser hva jeg driver med. Når det er sagt sparer jeg jo 220 uansett da tviler på at det byr på problemer, så lenge det ikke er spesifisert i vilkårene at slike tilfeller ikke er lov. Men du kan jo bare si du planlegger å fly over å kjøre en ny bil neste dag eller noe slikt tull. Men, nå er det joikke så veldig dyrt å gjøre det "normalt" heller, men en sparer jo såklart noen kroner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er nok ikke meningen du skal bestille t/r og bare bruke den ene veien. Derfor har de "masse tull" i reglene sine om nettopp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå