Gå til innhold

Bestille dagtstur to dager på rad med Color Line for å få billig pris?

Anbefalte innlegg

Tror dere det er veldig problematisk å bestille dagstur med Color Line til Danmark to dager på rad for å bli der natten over? Koster nemlig bare 10 kr for en dagstur denne måneden, men hvis jeg vil overnatte skal de jo ha svimlende 430 kr for t/r.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså snakk om 10 kr tur/retur så lenge det er samme dag. Men jeg vil gjerne bli en natt i Danmark, men da er jo prisen noe helt annet. Det jeg vurderer er å kjøpe dagstur to dager på rad, og da ikke møte opp til to av fire avganger.

Lenke til kommentar

2x enveis er mulighet, men det koster 430 kr, ikke 10 kr 

Takk for at du fant det i vilkårene :)

Den nye planen som vurderes er nå: Det koster det samme med dagstur TIL Norge også. Så kan funke å bestille fra Danmark til Norge på dagstur to. Da skal det jo ikke bli noen kanselleringer. Men vet uansett ikke helt om jeg tør da. I og med at det er såpass mye penger å spare, ser jeg for meg flere må tenke som meg, og da er det sannsynlig at de faktisk følger med på sånt også. Ser for meg de enten kansellerer eller krever full pris når de ser hva jeg driver med. Når det er sagt sparer jeg jo 220 uansett da :)

Lenke til kommentar

2x enveis er mulighet, men det koster 430 kr, ikke 10 kr 

Takk for at du fant det i vilkårene :)

Den nye planen som vurderes er nå: Det koster det samme med dagstur TIL Norge også. Så kan funke å bestille fra Danmark til Norge på dagstur to. Da skal det jo ikke bli noen kanselleringer. Men vet uansett ikke helt om jeg tør da. I og med at det er såpass mye penger å spare, ser jeg for meg flere må tenke som meg, og da er det sannsynlig at de faktisk følger med på sånt også. Ser for meg de enten kansellerer eller krever full pris når de ser hva jeg driver med. Når det er sagt sparer jeg jo 220 uansett da :)

tviler på at det byr på problemer, så lenge det ikke er spesifisert i vilkårene at slike tilfeller ikke er lov. Men du kan jo bare si du planlegger å fly over å kjøre en ny bil neste dag eller noe slikt tull. Men, nå er det joikke så veldig dyrt å gjøre det "normalt" heller, men en sparer jo såklart noen kroner :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...