Misty Rose Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Hei, jeg lurte på om det er vanskelig å lære fiolin? Jeg spiller piano alerede, og har aldri gått på noe piano kurs. Jeg har sett på youtube og lært å spille piano defra, så jeg lurer på om det samme går ann med fiolin? Andre ting jeg lurer på er.. - Hvor lang tid sånn cirka, tar det å lære å spille en sang på fiolin? - Har dere noen råd til enkle sanger for en nybegynner, å prøve å lære seg å spille? - Ville dere anbefalt å ha kjøpt en passe dyr fiolin for en nybegynner som ikke har noe erfaringer med fiolin? Mvh. Misty♡ Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) For det første man blir aldri utlært når det gjelder å mestre et musikkinstrument Når det gjelder hvor lang tid det tar å lære seg å spille en sang på fiolin, så spørs det om du tenker "lise gikk til skolen" eller klassisk musikk på høyt nivå? Om det er vanskeligt for deg å lære er jo ikke lett å si noe om uten å vite hvor musikalsk og lærevillig du er. Det meste kan læres om man legger nok timer og hardt arbeid i det over lang tid, men igjen så er jo spørsmålet hvilket nivå du ønsker å oppnå. Endret 13. mars 2017 av zero dawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå