maestr0 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 En kompis av meg har dette problemet. Fps'en hopper fra 40-100 hele tiden. Tilogmed jeg med mitt GF Ti4200 64MB har konstant 100 (og 200-350 i 1.6) Hans hw: Abit NF7-S Amd Xp 2500 512 PC2700 (333MHz) DDR WDC 120 Gb 8MB cache Radeon 9600 Pro 128MB DDR Nyeste GPU-driver er lagt inn. Kjører Xp. Lurer på om det kan ha noe med hovedkort-drivere å gjøre. De som fulgte med er innlagt. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg villle prøvd å lakt inn de nyeste nForce 2 driverne fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 trykk deg ut i wondows mens du spiller cs slik at det legger seg ned i oppgavelinjen, så trykker du alt+ctrl+delede, så går du på prosesser og ser ome det er ett eller annet programm som bruker cpu mye, så går du på ytelse og ser om cpu er stabil... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) trykk deg ut i wondows mens du spiller cs slik at det legger seg ned i oppgavelinjen, så trykker du alt+ctrl+delede, så går du på prosesser og ser ome det er ett eller annet programm som bruker cpu mye, så går du på ytelse og ser om cpu er stabil... Det er grafikkortet han har problemer med. ikke CPU. Endret 3. desember 2003 av KompleX Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har en kamerat med samme HW (omtrent) han sleit med syke drops... Han fikk fikset det, husker ikke hva det var, skal snakke med han jeg Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Har en kamerat med samme HW (omtrent) han sleit med syke drops...Han fikk fikset det, husker ikke hva det var, skal snakke med han jeg Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå