Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Låne penger raskt - uten kredittsjekk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i en desperat situasjon. Trenger å låne penger og det må være raskt (i løpet av 2-3 dager). Har masse gjeld allerede og min banke nekter å låne mer penger pga en kredittvurdering. Nødt å låne penger fra et sted som ikke gjør kredittvurdering så nøyaktig og de er snakk om cirka 15.000-20.000 kr. Vet dere kanskje om hvilke bank kan dekke min behov og låne penger uten sikkerhet og kredittsjekk?

Vet at det ikke er bra situasjon og at det ikke er noe man bør gjøre, men min situasjon er veldig kompisert. Jobber fast og har stabil inntekt, men som sagt sliter okonømisk og har masse gjeld fra før. Nå må jeg skaffe penger og det må være rastk. Etter det blir min fokus bare på nedbetaling og for å finne bedre jobb hvor kan jg tjenre mer enn jeg tjener nå. Men nå er jeg bare fokusert på å fine en løsning for å få penger jeg må ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15-20 tusen høres ut som at noen krever hele beløpet tilbakebetalt sporenstreks.

Det første du må gjøre er å klippe kreditkortene dine i to, deretter ringe en eller flere kreditorer og forklare at du ikke har nok penger til å dekke minimumsbeløpene og at du ønsker en avtale på tilbakebetaling. Det er alltid bedre med litt penger enn ingen penger inn.  Dog krever det handling fra deg.  Ring kontaktnummeret som er oppgitt på faktura og ta det derfra.

Noen bedrifter kan være villige til å gi forskudd på allerede opptjent lønn, eller (som nevnt over) feriepenger, men da forskyver du bare problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...