Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 The Legend of Zelda: Breath of the Wild mister sjarmen etter hvert.ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Breath of the Wild 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 "Blir godt å spille litt PlayStation igjen." 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Eyerock Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 Dette er faktisk verdens laveste metacritc score, her vil det ble internasjonal oppmerksomhet hahaha xD kommer til å bli så mye hat xD 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ikke helt enig i kritikken, men jeg respekterer den like fullt. Lykke til med all barnslige dritten som kommer til å komme fra folk som ikke er i stand til å akseptere andre folks meninger, og som er ute av stand til å fatte at noe annet enn 10/10 kan være på sin plass. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Zelda er ikke for alle, tydeligvis. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Jeg er sådan svært uenig i dommen her etter 50+ timer i spillet selv, ut i fra teksten som skrives syns jeg igrunnen spillet her dømmes i mye større grad for sine "småfeil" enn andre spill, men skribent står selvfølgelig fritt for å mene det han vil. Kan se for meg det blir ett turbulent kommentarfelt fremover vertfall Endret 13. mars 2017 av Evil-Duck 16 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Forsiktig nå.. Jim sterling har fått mye hat og ddosing av sida si pga 7/10 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jNQ6xG Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild/critic-reviews I aller høyeste grad en subjektiv anmeldelse. Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Alle spillanmeldelser er subjektive, ingen vil ha objektive spillanmeldelser. Endret 13. mars 2017 av Evil-Duck 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg -CerN- Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 Mest useriøse anmeldelsen jeg noen gang har lest. Dere har mistet meg som leser. Alle kan ha sin mening, men 6/10 blir rett og slett for dumt. 17 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild/critic-reviews I aller høyeste grad en subjektiv anmeldelse. Hvilken av disse er objektive? Gamer.no er faktisk en av ytterst få som har skrevet en helt objektiv anmeldelse tidligere. https://www.gamer.no/artikler/blogg-min-forste-objektive-anmeldelse/138202 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg gorsol Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 Mest useriøse anmeldelsen jeg noen gang har lest. Dere har mistet meg som leser. Alle kan ha sin mening, men 6/10 blir rett og slett for dumt. Hvorfor det? 25 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Litt overrasket over karakteren men av det jeg har spilt så kan jeg kjenne meg igjen noe av kritikken. Men for tidlig for min del å si om det negative vil overskygge det positive. Så langt så hater jeg inventory og våpen som er laget av glass. Men trangen til å utforske videre er stor. Er første Zelda spillet jeg spiller så nostalgi faktoren er ikke tilstede. Jeg er dog litt redd for at alt for mange anmeldere muligens har hatt på nostalgi brillene når dem har skrevet anmeldelsen av Breath of The Wild. Det skal jeg ta stilling til når jeg er 20-30 timer ut i spillet. 4 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Alle spillanmeldelser er subjektive, ingen vil ha objektive spillanmeldelser. Alle anmeldelser er subjektive til en viss grad, men det er da så absolutt mange objektive kvaliteter i et spill. 3 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Dette er faktisk verdens laveste metacritc score, her vil det ble internasjonal oppmerksomhet hahaha xD kommer til å bli så mye hat xD Er vel derfor de skrev den. Clickbait uten sidestykke. Får mange views av denne her. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 6 av 10 syntes jeg var i overkant kritisk. Men må ærlig innrømme at 10 av 10 virker litt i overkant. Spillet er fantastisk og det ser fantastisk ut og jeg har vel spilt i 20+ timer nå og det føles som jeg har spilt bare noen få timer. For min del er det ganske unikt da jeg i nyere tid har en tendens til å gå lei spill i løpet av 2-6 timer. Men spillet fortjener jo endel kritikk for dårlig frame rate og lav oppløsning. De burde klart å hvertfall holde det stabilt på 30 FPS, spesielt når oppløsningen og grafikkstilen er såpass stylized som den er. Selv om det ikke plager meg nevneverdig, så syntes jeg dette alene burde gjøre det tilnærmet umulig å gi spillet toppscore. Og selv om gameplayet er bunnsolid og sjarmerende så er det jo ikke til å skyve under en stol at det blir litt vel repeterende i lengden, spesielt utenfor main story missions. 3 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Etter å ha spilt velt 27 timer de siste 10 dagene kan jeg ikke gjøre annet enn å si meg sterkt uenig med anmelder. Jeg ligger og slurer et eller annet sted mellom 9 og 10, i alle fall. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg -CerN- Skrevet 13. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2017 Mest useriøse anmeldelsen jeg noen gang har lest. Dere har mistet meg som leser. Alle kan ha sin mening, men 6/10 blir rett og slett for dumt. Hvorfor det? Alle anmeldelser er subjektive, men spill har veldig mange objektive kvaliteter. Selv om du/dere syntes spillet ble litt for repetetivt, og klager på noen av de tingene dere gjør, som i og for seg er greit (jeg hadde ikke gitt spillet 10/10 selv), så blir det for dumt. Det finnes veldig mange dårligere spill som dere har gitt høyere karakter enn dette, spill med åpenbare mangler og feil. 6/10 er rett og slett ikke en karakter man gir til et spill som du gledet deg over i 20 timer, før det i din mening, begynte å bli kjedelig. Et 6/10 er da vel typisk relativt middelmådig fra starten, eller har åpenbare mangler. Ikke et spill som er gjennomført kvalitet i alle ledd, men som du, subjektivt som anmelder gikk lei, etter 20 timer. Måten anmeldelsen er skrevet hinter til noe rundt 8/10, ikke 6. 17 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Alle spillanmeldelser er subjektive, ingen vil ha objektive spillanmeldelser. Alle anmeldelser er subjektive til en viss grad, men det er da så absolutt mange objektive kvaliteter i et spill. Som til dømes biletefrekvens, kvalitet på oppdrag/oppgåver, variasjon i fiendar og distanse mellom ting ein faktisk kan gjere i spelverda - noko omtrent alle omtalane på metacritic annerkjenner er av høgst varierande kvalitet, men som omtrent ingen gir noko særleg vekt (som igjen beviser at såkalla "objektive" faktorar er reint subjektive, fordi folk vektar dei ulikt)? Karaktersetting er òg i høgaste grad subjektivt. Du seier det han skriv burde halde til 8/10, men det verkar ikkje slik for meg, til dømes. Alle vil vektlegge desse elementa ulikt. Eg meiner og at 6/10 er ein god karakter, og har gitt det til fleire av spela eg har likt godt, og har anmeldt. Endret 13. mars 2017 av Mikkjell Lønning 6 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Lav/ustabil fps og lav oppløsing er god nok grunn til slakt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå