Trønder14 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg tenker på å prøve favorittretten min, nemlig "currywurst", den klassiske retten man får servert blant annet i Berlin, men også egentlig i hele Tyskland. Oppskrift på selve sausen har jeg, men lurer litt på hvilken pølse som er best å bruke. Tenker å kjøpe fra Jacobs på MENY, men er usikker om jeg bør kjøpe Bratwurst eller Currywurst. Currywurst burde vel være det beste, men den ser veldig krydret ut på forhånd, mens jeg i Tyskland selv har hatt inntrykk av at det brukes vanlig Bratwurst når man får servert Currywurst. Har noen erfaringer eller tanker med hva som vil være det beste valget her? 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 I Tyskland er det Bratwurst de bruker, men det kan jo bli interessant å se om du gjør som 4 3 sier og tar begge. 1 Lenke til kommentar
Trønder14 Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Takk for svar! Prøver i hvert fall Bratwurst som jeg også trodde var det normale, men skader jo ikkw å prøve begge heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå