Gå til innhold

9800XT 3895 KR !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rolig nå gutt...

ble jeg for ivrig nå ? :(

Neinei, du ble ikke det. Kortet er knall. Jeg ville ikke brukt alle pengene på det da, men har du penger så gå for det. Hadde ikke et 9800pro holdt da? :shrug:

 

EDIT : Ser du driver med vannkjøling. Da må jeg anbefale deg et FX5950 eller 5900 Ultra kort istedet for. Du hadde klokka det noe så inni hampen og fått sinnsyke resultater. Det kan jeg banne på :D Hvis du vil spare litt penger og fortsatt oppnå 9800-Pro resultater så kan du kjøpe et FX5900 non ultra og vannkjøle det og klokke det til 600-650mhzCore / 1200-1300mhz minne, regn selv ut hvordan det yter :devil:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Rolig nå gutt...

ble jeg for ivrig nå ? :(

Neinei, du ble ikke det. Kortet er knall. Jeg ville ikke brukt alle pengene på det da, men har du penger så gå for det. Hadde ikke et 9800pro holdt da? :shrug:

vell, når ett hercules 9800pro 128mb koster 300,- mindre så er vell det bare til og slaske på de 300,- extra og kjøpe XT'en istedet :thumbs:

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Rolig nå gutt...

ble jeg for ivrig nå ? :(

Neinei, du ble ikke det. Kortet er knall. Jeg ville ikke brukt alle pengene på det da, men har du penger så gå for det. Hadde ikke et 9800pro holdt da? :shrug:

vell, når ett hercules 9800pro 128mb koster 300,- mindre så er vell det bare til og slaske på de 300,- extra og kjøpe XT'en istedet :thumbs:

Go for it hvis du ignorerte min forrige post ;):thumbup: Tviler STERKT på at du kommer til å angre... hehe :devil::xmas:

Lenke til kommentar
Rolig nå gutt...

ble jeg for ivrig nå ? :(

Neinei, du ble ikke det. Kortet er knall. Jeg ville ikke brukt alle pengene på det da, men har du penger så gå for det. Hadde ikke et 9800pro holdt da? :shrug:

 

EDIT : Ser du driver med vannkjøling. Da må jeg anbefale deg et FX5950 eller 5900 Ultra kort istedet for. Du hadde klokka det noe så inni hampen og fått sinnsyke resultater. Det kan jeg banne på :D Hvis du vil spare litt penger og fortsatt oppnå 9800-Pro resultater så kan du kjøpe et FX5900 non ultra og vannkjøle det og klokke det til 600-650mhzCore / 1200-1300mhz minne, regn selv ut hvordan det yter :devil:

Core og minne er ikke alt :roll:

Lenke til kommentar
Forresten, noen som har erfaring med Connect3D.. Hørt mye dårlig om det (dårlig kvalitet, ustabilt).  :ermm:

Connect 3d er veldig godt merke, ikke noe fancy greier men kvalitet er det. Hadde 9700pro connect 3d før, funka som ei kule, aldri hørt noe negativt om C3d før.

jeg har aldri hørt om connect3d engang :blush:

Jeg kan garantere deg at du ikke vil angre på kjøpet :yes:

Lenke til kommentar
Rolig nå gutt...

ble jeg for ivrig nå ? :(

Neinei, du ble ikke det. Kortet er knall. Jeg ville ikke brukt alle pengene på det da, men har du penger så gå for det. Hadde ikke et 9800pro holdt da? :shrug:

 

EDIT : Ser du driver med vannkjøling. Da må jeg anbefale deg et FX5950 eller 5900 Ultra kort istedet for. Du hadde klokka det noe så inni hampen og fått sinnsyke resultater. Det kan jeg banne på :D Hvis du vil spare litt penger og fortsatt oppnå 9800-Pro resultater så kan du kjøpe et FX5900 non ultra og vannkjøle det og klokke det til 600-650mhzCore / 1200-1300mhz minne, regn selv ut hvordan det yter :devil:

Core og minne er ikke alt :roll:

men er ikke XT'kortene oxå overklokking villig da? vil ikke jeg få "sinnsyke" resultater på det hvis jeg klokker det? :dontgetit:

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

CloneBaby : du kan jo se hva f.eks Snekker'n fr når han klokker. Han får jo "BRA" resultater... Veeeldig bra.. hehe :D Han har jo ekstrem vannkjøling da. Så er maskinen hans med å presser opp alt i alt (p4@4ghz :thumbup: )

 

FX5950Ultra kan klokkes langt lenger og da yter selvsagt kortet enda bedre i spill. XT kortene er ikke så klokkevennlige ellers såvidt jeg har lest på hardocp, tomshardware (bra ATi kilde) og anandtech. Hørte om så dårlig core klokking som 412@435....

 

Da hadde jeg tatt et Pro kort hvis du bare må ha ATi :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Oj!! Det var en god pris. Sammenlignet den med de webshoppene jeg fant som har kortet inne, blant annet svenske webshopper og noen i England. Fant ikke kortet under ca.5200 kr!!

Og jeg vet fra før at connect3d vanligvis er et greit kort å klokke! Prøvde forgjeves å skaffe med et connect3d 9500 for å modde det, men too late.. Sitter å overveier dette tilbudet selv !!

Man burde jo egentlig bare slå til her.. sitter med et relativt nytt (1mnd gammelt sapphire 9600 pro UE da men.. hmm.. vurdere :cool:

 

Men de som har råd og behovet! Dette vil jeg kalle en meget god pris ! God Jul :xmas:

Endret av Proteuz_4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
FX5950Ultra kan klokkes langt lenger og da yter selvsagt kortet enda bedre i spill. XT kortene er ikke så klokkevennlige ellers såvidt jeg har lest på hardocp, tomshardware (bra ATi kilde) og anandtech. Hørte om så dårlig core klokking som 412@435....

 

og fortsatt yter xt kortet bedre ;)

spesielt i fremtidens spill som vi virkelig bryr oss om.

Lenke til kommentar
FX5950Ultra kan klokkes langt lenger og da yter selvsagt kortet enda bedre i spill. XT kortene er ikke så klokkevennlige ellers såvidt jeg har lest på hardocp, tomshardware (bra ATi kilde) og anandtech. Hørte om så dårlig core klokking som 412@435....

 

og fortsatt yter xt kortet bedre ;)

spesielt i fremtidens spill som vi virkelig bryr oss om.

Half Life 2 er ikke alt. Spillet finnes ikke i en fullfaktor engang. nVidia er ganske så mye sterkere på Doom3 Alphaen. Betyr jo ikke en drit noe av de da spillene ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
FX5950Ultra kan klokkes langt lenger og da yter selvsagt kortet enda bedre i spill. XT kortene er ikke så klokkevennlige ellers såvidt jeg har lest på hardocp, tomshardware (bra ATi kilde) og anandtech. Hørte om så dårlig core klokking som 412@435....

 

og fortsatt yter xt kortet bedre ;)

spesielt i fremtidens spill som vi virkelig bryr oss om.

Half Life 2 er ikke alt. Spillet finnes ikke i en fullfaktor engang. nVidia er ganske så mye sterkere på Doom3 Alphaen. Betyr jo ikke en drit noe av de da spillene ikke eksisterer.

nei du har helt rett, half life 2 er ikke alt, men hva med resten av gjengen da ?

far cry,s.t.a.l.k.e.r osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...