Gå til innhold

Beste gratisprogrammer

MemorX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gspr>      Teit. Skal du ha gratis (og samtidig også frie) programmer, er SourceForge stedet!

MemorX> Kan så være, det er smak og behag.

gspr>      Ja. Og god og dårlig sådan.

Hallo? Hva er dette for slags tull? Greit nok at det ligger mye bra på sourceforge, men fy f... så mye skit også!

Og hvorfor er sourceforge eneste stedet å finne gratisprogrammer? Er det virkelig slik at dersom et utvikler ikke publiserer kildekoden sin på sourceforge så er ikke produktet noe tess?

Syns du er ufin. Hadde jeg vært moderator...

-Vegar

Lenke til kommentar
Og hvorfor er sourceforge eneste stedet å finne gratisprogrammer? Er det virkelig slik at dersom et utvikler ikke publiserer kildekoden sin på sourceforge så er ikke produktet noe tess?

Det er absolutt ikke det eneste stedet. Men i tillegg til Freshmeat og GNU Savannah, er SF nok det beste stedet å finne slikt samlet på ett sted. For var det ikke nettopp det tråden handlet om? Eller tar jeg feil?

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Gikk engang gjennom HELE sourceforge for Windows programmer... Ikke alltid like lett å finne ut hva som er bra og ikke bra, uten å prøve samtlige... Seff sier jo statusen på programmet litt om hvor modent det er, men er ikke alltid like lett å finne programmer der.

Men etter gjennomgangen satt jeg igjen med en del gullkorn av porgrammer :)

Har du tid, så kjør igjennom :xmas:

Da det gjelder gratis spill, er Happypenguin og GameHippo gode sider.

Edit: URL

Endret av MantaRay
Lenke til kommentar

Tråden handler om en gjeng mennesker som har vært så sinnsvakt greie at de har satt seg ned med alle verdens brukelige gratisprogrammer og funnet det de mener er best. Så har de delt listen med oss slik at vi skal SLIPPE å laste ned alt på SourceForge og teste det ut for å finne det beste.

Om folkene har valgt bra eller ikke, det er en annen sak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...