Jonas Magerøy Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Et kjempebra sofa-samarbeidsspill du kan ta med deg over alt.ANMELDELSE: Snipperclips: Cut It Out, Together! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Til info er spillet kun tilgjengelig digitalt og koster i skrivende stund kr. 160,- på Nintendo eshop. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Til info er spillet kun tilgjengelig digitalt og koster i skrivende stund kr. 160,- på Nintendo eshop. Godt innspill. Legger det til i bunnen av anmeldelsen. 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har ikke testet dette enda da det kun går i Zelda. Snipperclips kom gratis med det ene settet joy cons jeg kjøpte ved siden av. Sparer det til første Switch-party finner sted Lenke til kommentar
Ninjakjeks Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Utrolig festlig spill. Fullførte det i går, har spilt gjennom hele greia med kjæresten. Gleder meg til å fyre opp 4-player dojo (klippe hverandre i stykker-battle) når vi får besøk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 En ting er å spille det sammen med dama, en annen ting er 4-player. Det er fullstendig hysterisk! Et av de beste lokale multiplayer-spillene noensinne hvis man er fire personer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har ikke testet dette enda da det kun går i Zelda. Snipperclips kom gratis med det ene settet joy cons jeg kjøpte ved siden av. Sparer det til første Switch-party finner sted Kjøpte du det settet i Norge? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Det finnes bare en konge på haugen av slike spill. Crazy Chicken Horse. Annen plattform, og ikke akkurat samarbeid, men still... Endret 14. mars 2017 av Serpentbane Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Har ikke testet dette enda da det kun går i Zelda. Snipperclips kom gratis med det ene settet joy cons jeg kjøpte ved siden av. Sparer det til første Switch-party finner sted Kjøpte du det settet i Norge? Det er denne varianten han snakker om. https://www.komplett.no/product/912443/gaming/konsoller-tilbehoer/nintendo-switch/tilbehoer/joy-con-pair-neon-redneon-blue# Rart at produkttekst ikke nevner spillet, men det vises på boksen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Har ikke testet dette enda da det kun går i Zelda. Snipperclips kom gratis med det ene settet joy cons jeg kjøpte ved siden av. Sparer det til første Switch-party finner sted Kjøpte du det settet i Norge? Det er denne varianten han snakker om. https://www.komplett.no/product/912443/gaming/konsoller-tilbehoer/nintendo-switch/tilbehoer/joy-con-pair-neon-redneon-blue# Rart at produkttekst ikke nevner spillet, men det vises på boksen. Gamestop har også bundelen, men de tar 100,- mer for den enn utgaven uten Snipperclips: https://www.gamestop.no/Platform/Games/75721 1 Lenke til kommentar
LKdude Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Gamer.no logic. Snipperclips 8/10 Breath of the Wild - burn it! Har bare prøvd demoen av Snipperclips, men virker morsomt 2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Gamer.no logic. Snipperclips 8/10 Breath of the Wild - burn it! Har bare prøvd demoen av Snipperclips, men virker morsomt Vel, angående "Zelda-gate", så kan ikke dette spillet sammenlignes med BotW. Anmelderen sammenligner med andre spill i samme sjanger. Så hvis du liker slike "åpen verden"-type RPG, så burde du heller gå for Horizon Zero Dawn, som gamer.no mener er et spill som nærmer seg perfeksjon (9/10), i motsetning til det mer middelmådige Zelda-spillet. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Gamer.no logic. Snipperclips 8/10 Breath of the Wild - burn it! Har bare prøvd demoen av Snipperclips, men virker morsomt Vel, angående "Zelda-gate", så kan ikke dette spillet sammenlignes med BotW. Anmelderen sammenligner med andre spill i samme sjanger. Så hvis du liker slike "åpen verden"-type RPG, så burde du heller gå for Horizon Zero Dawn, som gamer.no mener er et spill som nærmer seg perfeksjon (9/10), i motsetning til det mer middelmådige Zelda-spillet. 10/10 betyr ikke at et spill er perfekt Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Har ikke testet dette enda da det kun går i Zelda. Snipperclips kom gratis med det ene settet joy cons jeg kjøpte ved siden av. Sparer det til første Switch-party finner sted Kjøpte du det settet i Norge? Det er denne varianten han snakker om. https://www.komplett.no/product/912443/gaming/konsoller-tilbehoer/nintendo-switch/tilbehoer/joy-con-pair-neon-redneon-blue# Rart at produkttekst ikke nevner spillet, men det vises på boksen. Så ikke før nå spørsmålet (glemmer å sjekke forum varsler), men stemmer som Arodem sier det er denne varianten jeg har. Kjøpte det hos Gamestop over disk på lanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå