OHJohansen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Men alt er langt fra like bra.TEST: B&O BeoVision Horizon 40 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tidenes styggeste TV? 5 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tidenes styggeste TV? Det er vel som man sier, smaken er som baken: delt. Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er vel som man sier, smaken er som baken: delt. Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det. Så i det ene øyeblikket vedgår du at folk har forskjellig smak, mens i det neste avfeier du muligheten for at smak kanskje har noe med saken å gjøre hvis man liker denne TVen? Artig logikk. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det. Spar deg de spydige unyanserte kommentarene neste gang. Selv likte jeg designet på TV-en. Kan passe godt i riktig bolig den, men dessverre er det B&O som lager den...30 000,- for en 40-tommer er helt uaktuelt. 1 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Kjenner jeg ikke er komfortabel med å se hjulene så nærme kantene 2 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tidenes styggeste TV? Det er vel som man sier, smaken er som baken: delt. Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det. De hadde også kjøpt den om det stod Apple på den i stedet. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Kjenner jeg ikke er komfortabel med å se hjulene så nærme kantene Nei, tror nok helst trillefoten er ment for å stå på gulvet, og ikke oppå TV-benken :-) 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Med denne TV-modellen så tror jeg Bang & Olufsen har utspilt sin rolle som TV-merke Spesiellt prisen står ikke i stil til designet, tror jeg da. Prisen står heller ikke stil til sammenliknbare storprodusenters fantastiske produkter. Endret 13. mars 2017 av G Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Nå har vel Samsung kjøpt opp bla. B&O, om ikke TV delen er ekskludert, så da er vel 40" LCD til 30k historie..Forøvrig, etter å blitt vant med oled, så er LCD så inn i h***** dårlig på sortnivå, uansett modell og pris, denne inkludert.. Trist, da man brenner endel broer, men men, denne modellen fra B&O tror jeg jeg måtte hatt betalt for å leve med som eneste TV, og det føles litt rart å si dette høyt om en TV til 30k i 2017... Endret 14. mars 2017 av Ourasi Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 30 000 kroner for ein 40" LCD-TV. Her er det ikkje berre designet som er retro, prisen er òg det ein måtte forvente å betale for noko slikt på tidleg 2000-tal. Her serverar B&O den totale retroopplevinga. Endret 15. mars 2017 av KayAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå