torest Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 I 2020 kan dagens kjente Hurtigruteskip bli erstattet.Designer «hurtigruteskip» som kan redusere CO2-utslippene med 60 prosent Lenke til kommentar
n.v.t. Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Kajakken i forgrunnen er også 60% redusert. Photoshop glipp? Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg vi tro opplevelse for betjening og passasjerer også vil få et løft, med elektrisk drift. Spesielt om noen år (samme år?) når hele strekningen kan foregå elektrisk. Enten det er via batteri eller Hydrogen. 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 4 timar på batteri er ikkje verst. Hurtigruta har berre fire etappar på meir enn fire timar på heile turen frå Bergen til Kirkenes. Det er: Bergen-Florø (6t), Kristiansund-Trondheim (7t) og Trondheim-Rørvik (8:45). I teorien skulle det med andre ord vere mogeleg å ta heile turen frå Bergen til Kirkenes med under 10 timar motorbruk, avhengig av kor fort dei kan lade. Dei ligg berre 30 minutt ved kai i Kristiansund, som nok er for lite til å lade fullt etter 3,5t frå Molde og før den lange etappen til Trondheim, men i Trondheim ligg dei i 6 timar og skulle ha fullt batteri før den lengste etappen. Eg har ikkje rekna på returen til Bergen. Med den utviklinga som er på batterifronten no, tippar eg at oppgradering av batteriet er meir aktuelt enn hydrogentankar og brenselceller når den tid kjem. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå