Gå til innhold

Designer «hurtigruteskip» som kan redusere CO2-utslippene med 60 prosent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 timar på batteri er ikkje verst. Hurtigruta har berre fire etappar på meir enn fire timar på heile turen frå Bergen til Kirkenes. Det er: Bergen-Florø (6t), Kristiansund-Trondheim (7t) og Trondheim-Rørvik (8:45). I teorien skulle det med andre ord vere mogeleg å ta heile turen frå Bergen til Kirkenes med under 10 timar motorbruk, avhengig av kor fort dei kan lade. Dei ligg berre 30 minutt ved kai i Kristiansund, som nok er for lite til å lade fullt etter 3,5t frå Molde og før den lange etappen til Trondheim, men i Trondheim ligg dei i 6 timar og skulle ha fullt batteri før den lengste etappen. Eg har ikkje rekna på returen til Bergen.

 

Med den utviklinga som er på batterifronten no, tippar eg at oppgradering av batteriet er meir aktuelt enn hydrogentankar og brenselceller når den tid kjem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...