Gå til innhold

Jeg blir helt dårlig...

Anbefalte innlegg

åh? Bygger de tuneller av tusenlapper nå? eller kanskje 50 øringer, litt brannfarlig kanskje?

Jeg skjønner svært godt hva du mener, Olsen, og det gjør tsaren vår og Dr. Doogie...

Men ikke gå ut ifra at Joachim skjønner hva du vil frem til... Han må ha slikt inn med teskje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FiskePinnA, det var i fjor... For i år blir det nok enda mer.... I følge NrK's skattelister, kan pappas skattepenger brukes til å lage ganske amnge meter tunnel.

Ja, Johnsen, jeg er overrasket over at du ikke får hjelp til studiepenger og den slags.

Haha! Kan pappas penger gjøre alt det? Han må da være en god person. Har knapt vært i politikk-delen, men har lest en del tråder nå. Mange morsomme meninger her fra en som tror han kan alt (tenker på joachimR ja). Er litt vanskelig å skjønne verden utenfor når man stort sett er vant til pappas trygge hi.

Lenke til kommentar

Vi får håpe pappas skattepenger også går med på litt skikkelig u-hjelp også da.

Ikke for å virke interessert - men har du virkelig noen bevis på at din far gir fire millioner kroner i skatt? Selvom han er rik, finnes det mange skatteadvokater som er leiet ut av aksjemillionærer på søken etter de hull som finnes i loven - nullskatteyternes paradis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...