Gå til innhold

Jeg blir helt dårlig...


Anbefalte innlegg

Jeg har vært i alle verdens verdensdeler, og har sett en god del.

 

Jeg har sett slumområder i Seatle, WA.

 

eJeg har sett sliumområder i Zambia

 

Jeg har sett Yellowstone, Vulkanene på Hawaii, i det hele tatt. Jeg har sett verden. Den kinesiske mur, kinesiske markeder og kirsbærtrær i Japan.

 

Dette er jo fordi at jeg har vokst opp i en familie med penger. All reisingen ses på som bidrag til utdanningen min, at det er bedre å se det enn å lese om det. Men det er nå så... Dakkars alle de som blir dårlige av meg. Jeg har influensa, så nå kan tsaren vår få være skadefro.

Ummm, hvorfor er han da så ekstremt naiv og lite forståelsesfull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vært i alle verdens verdensdeler, og har sett en god del.

 

Jeg har sett slumområder i Seatle, WA.

 

eJeg har sett sliumområder i Zambia

 

Jeg har sett Yellowstone, Vulkanene på Hawaii, i det hele tatt. Jeg har sett verden. Den kinesiske mur, kinesiske markeder og kirsbærtrær i Japan.

 

Dette er jo fordi at jeg har vokst opp i en familie med penger. All reisingen ses på som bidrag til utdanningen min, at det er bedre å se det enn å lese om det. Men det er nå så... Dakkars alle de som blir dårlige av meg. Jeg har influensa, så nå kan tsaren vår få være skadefro.

Du har kanskje sett det men du har ikke forstått det, tatt det til deg og skjønnt hvorfor det er som det er! Men jeg hadde ikke forventet noe annet ifra deg heller da! KAnskje det at dere som familie hadde blitt fattig, DA kanskje du ville lært deg hvordan verden fungere? /me tviler

Lenke til kommentar
Kanskje min familie bygget seg opp? Kanskje min far jobbet som ingeniør på oljeplattform? Kanskje min farfar startet som kaptein på et skip? Kanskje vi var "vanlige" mennesker før pappa kom å bygget opp formuer og arbeidsplasser?

Problemet ditt Jokke er at du hele livet ditt har levd på "pappa" sine penger. Og det har gjort deg ute av stand til å føle sympati med andre mennesker enn deg selv og pengene dine! Det virker ihvertfall sånn på dine meninger til tider!

 

Og det du postet her, hva hadde det med saken å gjøre egentlig? Det at dere VAR vanlige mennesker bryr jeg meg pent lite om, det som er interessant for meg er hvordan DU er nå! Altså en liten vestkantdrittunge på 15 som tror at pappa har rett i alt og at han kan ordne opp viss du får problemer!

 

Det ville ikke forundra meg om du faktisk engasjerte advokaten deres viss du blir sparket ut ira forumet en gang til! For du klarte jo å pusse advokaten din på læreren din som kallte deg rasist med god grunn!

Lenke til kommentar
Jeg har i det siste holdt meg litt unna politikk-delen på dette forumet. Grunnen til det var at jeg rett og slett ble dårlig av en persons meninger og holdninger.

...

Takk for meg. Jeg kommer sikkert tilbake når vedkommende igjen får en ferie herfra...

I'll second that.

 

Har også skrevet PM'er til Ueland om dette, men det trenger ikke inn.

 

Egentlig gidder jeg ikke lese denne delen av forumet lenger, men siden jeg så denne posten i offtopic, gjettet jeg meg til hva det gjaldt.

 

MODERATORER: Tenk.

Lenke til kommentar

Har jeg fortalt det om læreren min ja....

 

Hun hadde ingen grunn til det nei. Men ferdig med det.

 

Jeg innser at dette er et privat forum, og at jeg forsåvidt kan nektes adgang. En advokat vil kunne gjøre veldig lite til hjelp.

 

Ja, jeg lever på pappas penger. Hvem betaler din utdannelse Johnsen? Unnskyld at jeg spør, men det er vel gjerne pappa det da...

 

Din far altså.

 

Dersom jeg får problemer, klart pappa ordner opp. Dersom du blir tatt av politiet, satt i fengsel, ville ikke din far gjort litt da han også Johnsen?

Lenke til kommentar
Har jeg fortalt det om læreren min ja....

 

Hun hadde ingen grunn til det nei. Men ferdig med det.

 

Jeg innser at dette er et privat forum, og at jeg forsåvidt kan nektes adgang. En advokat vil kunne gjøre veldig lite til hjelp.

 

Bra du har forstått det da! MEn uansett slik som du fremstilte saken så hadde hun ALL grunn til å kalle deg rasist!

 

Ja, jeg lever på pappas penger. Hvem betaler din utdannelse Johnsen? Unnskyld at jeg spør, men det er vel gjerne pappa det da...

 

Din far altså.

 

Dersom jeg får problemer, klart pappa ordner opp. Dersom du blir tatt av politiet, satt i fengsel, ville ikke din far gjort litt da han også Johnsen?

 

Hvem betaler min utdannelse? JEG gjør det! i form av et ******* skyhøyt studielån som JEG må betale tilbake så STFU! Og skulle jeg bli satt i fengsel så er jeg nok villig til å sone min straff! Tror ikke jeg ville hatt min far til å hjelpe meg med å få redusert straff eller.no

 

Det er ikke alle som er pappagutter slik som deg Jokke. Kanskje på tide at du blir voksen snart?

Lenke til kommentar
Ja, jeg lever på pappas penger. Hvem betaler din utdannelse Johnsen? Unnskyld at jeg spør, men det er vel gjerne pappa det da...

 

Staten formoder jeg :mad:

 

Pappa trenger ikke å hjelpe deg om du bare holder deg unna trøbbel...

I år fikk staten 4 millioner av faren til Joachim sine ærlig opptjente penger. Du burde være takknemlig. Uten folk som han hadde Norge stoppet opp.

Lenke til kommentar
Ja, jeg lever på pappas penger. Hvem betaler din utdannelse Johnsen? Unnskyld at jeg spør, men det er vel gjerne pappa det da...

 

Staten formoder jeg :mad:

 

Pappa trenger ikke å hjelpe deg om du bare holder deg unna trøbbel...

I år fikk staten 4 millioner av faren til Joachim sine ærlig opptjente penger. Du burde være takknemlig. Uten folk som han hadde Norge stoppet opp.

JA og med folk som han i viktige politiske stillinger så ville alle som tjener under 1 mill blitt satt i den elektriske stol!

Lenke til kommentar
FiskePinnA, det var i fjor... For i år blir det nok enda mer.... I følge NrK's skattelister, kan pappas skattepenger brukes til å lage ganske amnge meter tunnel.

 

Ja, Johnsen, jeg er overrasket over at du ikke får hjelp til studiepenger og den slags.

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!

 

Så du tror at de fleste ungdommer i Norge får hjelp av sine foreldre når de skal ta videre utdanning etter videregående?

 

AHAHAHAHAHEHEHEHEHIHIHIHIHOHOHOHO!

 

Kom deg ut av huset deres og lev i den virkelige verden da mann!

Lenke til kommentar
I år fikk staten 4 millioner av faren til Joachim sine ærlig opptjente penger. Du burde være takknemlig. Uten folk som han hadde Norge stoppet opp.

Hva med de som gjorde at faktisk faren kunne gi 4 millioner til staten og likevel sitte igjen med ufattelig mye penger til å gi lille Joachim og hans reiser i verden og advokater?

Lenke til kommentar
FiskePinnA, det var i fjor... For i år blir det nok enda mer.... I følge NrK's skattelister, kan pappas skattepenger brukes til å lage ganske amnge meter tunnel.

 

Ja, Johnsen, jeg er overrasket over at du ikke får hjelp til studiepenger og den slags.

åh? Bygger de tuneller av tusenlapper nå? eller kanskje 50 øringer, litt brannfarlig kanskje?

Lenke til kommentar
EDIT: Tsar: jeg vet utmerket godt hva det er. Det flotte er at det er rentefritt i studeitiden! Jeg har selv lagt planer om hvordan jeg skal spekulrere med de pengene!

 

Æsj! Utnytting av skattepenger!

 

I år fikk staten 4 millioner av faren til Joachim sine ærlig opptjente penger. Du burde være takknemlig. Uten folk som han hadde Norge stoppet opp.

 

Hva slags folk da, hva jobber far med?

 

FiskePinnA, det var i fjor... For i år blir det nok enda mer.... I følge NrK's skattelister, kan pappas skattepenger brukes til å lage ganske amnge meter tunnel.

 

Ja, Johnsen, jeg er overrasket over at du ikke får hjelp til studiepenger og den slags.

 

Klyse.

 

QUOTE (FiskePinna @ 03/12/2003 : 15:24)

QUOTE (Den Røde Tsar @ 03/12/2003 : 15:21)

QUOTE

Ja, jeg lever på pappas penger. Hvem betaler din utdannelse Johnsen? Unnskyld at jeg spør, men det er vel gjerne pappa det da...

 

 

Staten formoder jeg 

 

Pappa trenger ikke å hjelpe deg om du bare holder deg unna trøbbel...

 

I år fikk staten 4 millioner av faren til Joachim sine ærlig opptjente penger. Du burde være takknemlig. Uten folk som han hadde Norge stoppet opp.

 

JA og med folk som han i viktige politiske stillinger så ville alle som tjener under 1 mill blitt satt i den elektriske stol!

 

:thumbs: Woo for det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...