Gå til innhold

Jeg blir helt dårlig...


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste holdt meg litt unna politikk-delen på dette forumet. Grunnen til det var at jeg rett og slett ble dårlig av en persons meninger og holdninger.

 

I dag bestemte jeg meg for å prøve igjen, og nå orker jeg ikke. Personen som i monarki-tråden sier følgende ting skulle ikke hatt ytringsfrihet, så nå tar jeg meg en pause fra politikk-delen og er å treffe i web-design-, php- og internett-delen av forumet...

 

Men når han gifter seg med en jente fra arbeiderklassen, ikke engang fra MIDDELKLASSEN, da har kongehuset forspilt sin rolle.

 

Mette-Marit har skilte foreldre, hun har drevet med narko, hun har hatt noen seksuelle sidesprang, i det hele tatt, vil vi ha henne som DRONNING?

 

Nei, da heller Ari. Han har litt bedre aner, og er noe kulturell. Han har sikkert gjort en del jeg ikke vil vite om, men han er nok bedre enn Mette-Marit uansett.

 

Med seksuelle sidesprang har hun sikkert hatt ex før ekteskapet, men jeg snakker også om nakenbilder og den slags.

 

Jeg vet at Ari har røkt en del, men ikke så mye som Mette-Marit den første.

 

Hun er ikke nødvendigvis en drittsekk, og hun er ihvertfall ikke fra overklassen.

 

Overklassen vil allitd ha bedre oversikt, og vil derfor kunne snakke godt på vegene av arbeiderne.

 

Hun kan ingenting om økonomi.

 

Mette-Marit flyr busniessclass til NY på statens bekostni ng, på handletur, mens pappa jobber for at mamma skal kunne gjøre det. Derfor sier jeg at en del mennesker ikke er skikket til å ha penger.

Takk for meg. Jeg kommer sikkert tilbake når vedkommende igjen får en ferie herfra...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toolshed: Skjønner godt at du ikkje liker holdningene til personen som skriver dette.

Men du som kan så mye burde være med på å argumentere i mot.

Eg suger til å duskutere med folk men liker å lese innlegg til folk som faktisk vet hva dei skriver om.

 

Aarg, dunker i huet...(hueverk)

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
Åja, DEN mr. Incognito ja :thumbup:

Den, ja. Og HalTan har nådd 1337 meldinger, og gratulerer til deg!

 

Den Røde Tsar, derimot, ligger fremdeles på den nette sum av 0 meldinger. Og jeg liker din mangel på menneskelighet! :D

 

accce: Vel... Orker ikke diskutere med flere hjernevaskede personer. De tar ikke imot noe som helst og det er rimelig håpløst!

Lenke til kommentar
Spørsmål: Er det galt/ulovlig å synes at flere av lovene/regler/normene/verdiene som var rådene da vår tippoldeforeldre var barn er gode?

Ja det er galt da vi faktisk utvikler oss som rase (ikke så langt som man kunne ønsket men men) og faktisk pr. dags dato vet bedre! Og ikke minst bør ha en høyere toleranse for slike ting! men det er nå en annen sak!

Lenke til kommentar
Spørsmål: Er det galt/ulovlig å synes at flere av lovene/regler/normene/verdiene som var rådene da vår tippoldeforeldre var barn er gode?

Ja det er galt da vi faktisk utvikler oss som rase (ikke så langt som man kunne ønsket men men) og faktisk pr. dags dato vet bedre! Og ikke minst bør ha en høyere toleranse for slike ting! men det er nå en annen sak!

Men burde dere ikke da bevisa at gutten tar feil, komme med gode argumenter, istedenfor å kalle han rasist. For gutten har mye rett i det han sier, og han har tildels fakta på sin side. Det hjelper ikke at dere ikke liker fakta i saken.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kallt gutten rasist etter at han kom tilbake! MEn jeg har sagt mye annet om han fordi han regelrett ikke forstår normale normer og verdier og jeg vil tro at viss han oppfører seg åsnn i det normale livet så vil han slite etter hvert!

 

*edit* Og det at han klarer å starte en tråd under Testposter som blir stengt det sier jo sitt da! Ikke at han ene og alene var skyld i det men han var jo med på det!

Endret av |Johnsen|
Lenke til kommentar
Spørsmål: Er det galt/ulovlig å synes at flere av lovene/regler/normene/verdiene som var rådene da vår tippoldeforeldre var barn er gode?

Ja det er galt da vi faktisk utvikler oss som rase (ikke så langt som man kunne ønsket men men) og faktisk pr. dags dato vet bedre! Og ikke minst bør ha en høyere toleranse for slike ting! men det er nå en annen sak!

Men burde dere ikke da bevisa at gutten tar feil, komme med gode argumenter, istedenfor å kalle han rasist. For gutten har mye rett i det han sier, og han har tildels fakta på sin side. Det hjelper ikke at dere ikke liker fakta i saken.

Hvorhen er så dine bevis for at han har rett?

 

Det dreier seg om mennesksyn anno 2003. Normer og verdier forandrer seg med århundrene - og når detteså tildels rasistiske budskap blir publisert her på forumet føler jeg det riktig å reagere.

 

Jeg er for folkestyre, ikke klassestyre - verken om det er proletariatet eller borgerklassen som står i spissen for det. Jeg mener at alle har like stor rett til å styre og det totalt uavhengig av formue - bare personen viser seg å utrette noe godt for samfunnet.

 

Det er det hele Venstres ideologi dreier seg om - et bredere folkestyre. Jvnf. Store Norske Leksikon:

 

"Venstrebevegelsen, med sitt krav om et bredere folkestyre, var blitt sveiset sammen under kampen mot det gamle embetsmannsregimet."

 

Holder dette, FiksePinna og JoakimR?

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

Jeg har vært i alle verdens verdensdeler, og har sett en god del.

 

Jeg har sett slumområder i Seatle, WA.

 

eJeg har sett sliumområder i Zambia

 

Jeg har sett Yellowstone, Vulkanene på Hawaii, i det hele tatt. Jeg har sett verden. Den kinesiske mur, kinesiske markeder og kirsbærtrær i Japan.

 

Dette er jo fordi at jeg har vokst opp i en familie med penger. All reisingen ses på som bidrag til utdanningen min, at det er bedre å se det enn å lese om det. Men det er nå så... Dakkars alle de som blir dårlige av meg. Jeg har influensa, så nå kan tsaren vår få være skadefro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...