-kga- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article161224.ece Ville du gjort dette Sjuk peson!!!!!!! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nei!! Jeg ville ikke ha drept og spist noen nei Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Der skal Brandes ifølge aktoratet ha latt Meiwes kutte av ham penisen, som de så stekte og spiste sammen. Deretter hogg Meiwes ham til døde med en kjøkkenkniv, delte liket i småbiter og spiste deler av kjøttet. Resten av menneskekjøttet ble lagret i dypfryseren, mens bein og hodeskallen ble begravd i hagen Dette er sykt!!!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 sånne personer fortjener virkelig å brenne i ****** for all tid! *bannesåinnidehelvetesåmyeatkannibalerkanbrenneihelvete* Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fy ****** for en syk person. *frysninger på ryggen* Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tyskerne har det må dyrke frem luringer i ny og ned ass! Kan jeg by på en gratinert Leif på potetseng? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sykt ja. Nei eg ville ikke spist noen mennesker. Kanskje bite forsiktig i brystvorten til en jente men ikke slikt at det gjør vondt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 lol snowdog, kan du tenke på dette i en slik situasjon? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 keep it real, snowdog Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Mot slutten står det jo at han som lot seg bli spist lot seg kappe av kukken, for så å spise den sammen med han andre kanibal fyren. Han fyren filma det hele også står det. Stakkars purken som måtte se det!!!! Hadde det travelt når jeg posta posten i sta. Kunne vel finni på noe annet å skrive en, hadde du djot dette? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hm...jeg vil vel kalle dette...eh, heller unormalt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noe sier meg at denne fyren ikke kommer i fengsel... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 menneskekjøtt er faktisk godt .. i fuck you not .. mmmm mm.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 a man's got to eat what a man's got to eat Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 *vurdere å finne visse bilder av en mann som spiser en baby..* i think not! rotten dott komm! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Been there done that. I mean seen that.... Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ...og det jævvligste er nok at samtlige av oss kommer til å snuble over film/bilder av seansen på nettet innen ti år... Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Seff hadde jeg gjort det! Menneskekjøtt smaker jo helt über. Var noen klassekamerater som røyk med i 2. og 3. klasse, men ingen savner de. Eller ikke. Mannen er jo gal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå