AfterGlow Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ny trailer avslører mer informasjon om det viltre, nye Switch-spillet.Slik blir Mario Kart 8 Deluxe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Dette minner meg veldig mye om F-Zero GX, pga måten banen er formet på. Endret 12. mars 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Gleder meg til dette. Fikk ikke spilt orginalen på Wii U så mye because reasons. Endret 12. mars 2017 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Gleder meg til dette. Fikk ikke spilt orginalen på Wii U så mye because reasons. Haha ja jeg også! WiiU går i arkivet så satser på ny runde med Switch.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Gleder meg, men er negativ til prisen.. Syntes at fullpris (549 kr) for det som egentlig er nøyaktig det samme spillet som vi fikk til Wii:U for en stund tilbake med bittelitt ekstra lagt til er i overkant. Her burde Nintendo gjort som blant annet Sony med sin The Last of Us Remastered til PS4 å sluppet det til en litt mer fornuftig pris ala 299-350 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå