Gå til innhold

Slumområder i Afrika


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ALARM, RASIST OPPDAGET!
Skrives om til: Alarm, en med andre meninger en hva som er lov er oppdaget, for yttringsfriheten gjelder bare de som står til venstre for arbeiderpartiet og jobber på "gølvet". Jeg synes det er useriøst at Joachim å starte en slik tråd som ikke leder til noe, men jeg synes det er enda mer useriøst av Røde Tsar å starte en tråd som ikke har noe for seg. Jeg foreslår at begge tråder stenges, og at man innfører en regel om at man i 1 uke fremover ikke får nevne Bush, USA, Irak, N-K, Hitler, Stalin, UK og mister Bondevik. Poltikk handler om mer enn tissen til Bush og narkovrakene i SouthSentral.
Lenke til kommentar
Alarm, en med andre meninger en hva som er lov er oppdaget, for yttringsfriheten gjelder bare de som står til venstre for arbeiderpartiet.

Man trenger ikke å være til venstre for Arbeiderpartiet for å reagere mot dette. Det dreier seg simpelthen om menneskelige verdier.

 

I så fall burde jeg også modereres - jeg er Venstre.

Lenke til kommentar

Tråden stenges da den kun er ment for å provosere! Ihvertfall så håper jeg at den blir det!

 

Og hvordan har det seg at du JoachimR konsekvent kommer med påstander som bryter med det et normalt menneskesyn? Jeg vil si det at, enten så er du enn eller annen lamer som ikke har noe liv og sitter og poster her for kun å provosere, eller så er du rett og slett en liten drittunge som ikke vet bedre og hadde hatt godt av ting jeg ikke skal nevne her! Kanskje pappan din burde brukt litt av pengene på en rundtur i Afrika og Sør-Amerika og Asia slik at du kunne fått litt livserfaring og dermed sett hvordan det virkelig er her i verden, men jeg tviler på at du ville forstått likevel!

Lenke til kommentar

Noe du jokke må forstå er at alle påstander må ha et *_GRUNNLAG_*.

Viss ikke er det bare "bullshit" som de sier i usa...

Går ikke an å si:"sånn er det bare"....

 

btw. Visste du at for hver time så DØR, 3 afrikanere pga. Aids...

men det synes vel du er helt greit....

Lenke til kommentar

Joachim: det kommer an på holdningene som underbygger det du sier. Hvis du faktisk mener det du spør om, implisitt at de er generelt latere enn vi ville vært i samme posisjon, ja, da trenger man ikke være annet enn til høyre for FrP for å anse det som rasistiske utsagn.

 

Og hvis alle vennene dine mener det samme, ja, da er det meget mulig at de/dere alle er rasister. Jeg forventer ikke at du plutselig skal bli enig med resten av oss, du har rett til egne meninger. Men vær klar over følgende ting:

1. du beveger deg langt utenfor det som regnes som kosher for tida.

2. det som regnes som kosher KAN selvfølgelig være feil. Kritikk oppfordres. Men vit at det ofte er gode grunner for at visse meninger gjengs avvises som feil. Ting tas ikke ut av det blå, for å være snille.

3. hvis vennene dine mener det samme, så utgjør dere en veldig liten og holdningsmessig isolert gruppe. Og det høres logisk ut for meg utfra det du generelt påstår her.

Lenke til kommentar
btw. Visste du at for hver time så DØR, 3 afrikanere pga. Aids...
btw, viste du at en afrikaner har i snitt hatt 64 sexpartnere når han fyller 18? Orker ikke leite frem en link for å bekrefte dette, men det forteller litt om grunnen til at aids florerer. Selv uten prevensjon kunne ikke aids ha spredd seg like fort i Europa, for de vi har en annen sexualmoral. Kanskje aids er naturen sin måter å bekjmep overbefolkning på? (Enda en forbudt tanke av meg, nå blir jeg tatt av rasistpolitiet.
Lenke til kommentar
btw. Visste du at for hver time så DØR, 3 afrikanere pga. Aids...
btw, viste du at en afrikaner har i snitt hatt 64 sexpartnere når han fyller 18? Orker ikke leite frem en link for å bekrefte dette, men det forteller litt om grunnen til at aids florerer. Selv uten prevensjon kunne ikke aids ha spredd seg like fort i Europa, for de vi har en annen sexualmoral. Kanskje aids er naturen sin måter å bekjmep overbefolkning på? (Enda en forbudt tanke av meg, nå blir jeg tatt av rasistpolitiet.

så du mener at afrikanere, altså den gjennomsnittlige afrikaner har i snitt hatt 64 forskjellige sexpartnere før fyllte 18 år? denne linken MÅ du finne frem.

 

Ang. naturen sin måte å bekjempe ting på med AIDS osv, den har jeg også vært inne på tanken på, men uansett, det er også i den menneskelige natur å hjelpe de som trenger hjelp! ihvertfall innenfor normale menneskeverdier å gjøre det

Lenke til kommentar
3. hvis vennene dine mener det samme, så utgjør dere en veldig liten og holdningsmessig isolert gruppe. Og det høres logisk ut for meg utfra det du generelt påstår her.
Hvis dere stikker fingeren i jorda og kommer dere utenfor "urbane" antirasistiske "soner" hvor Benajmin er helt, så finner dere fort ut av Joachim sine meninger ikke er unike. Likhetsskolens generasjon har vokst opp og begynt å tenke selv, og ser at det rosenrøde bildet av folk fra andre kulturer ikke er korrekt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...