Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Finnes det noen mulighet for og finne ut temperatur på mitt skjermkort via. windows? eller må jeg har en ekstern sensor på? =) Skifta i dag pasta på mitt 9600 pro kort fra vanlig goop til articsilver5 Burde dette hjelpe? Fungerer iallefall fint nå... Noen som vet? =) star Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 funket det ikke like fint før da? Var det noen problemer før du skifta kjølepasta? Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hadde litt problemer ja.. hang seg opp av og til.. ser ut til og være vekke nå.. kjørt 4-5 timer.... fungerer helt greit. Har jo klokket det en del også... 400/400 tror jeg.. Lurer på om det finnes program for og måle temp.?? star Lenke til kommentar
Royal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Finnes det noen mulighet for og finne ut temperatur på mitt skjermkort via. windows? eller må jeg har en ekstern sensor på? =) Lurer litt på dette selv, har akkurat kjøpt meg et Sappire Atlantis 9600xt 256mb. Har hørt noe om at Xt kortene har innebygd temp.måler!! Stemmer dette?? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 9800Xt har! IKKE 9600Xt. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 9800Xt har! IKKE 9600Xt. Ok, det ante meg, da jeg ikke kunne finne noe på mitt 9600xt Men er det noen annen program-vare, eller må man ha en ekstern sensor på? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Finnes ikke sensor på de kortene, nei. Ekstern sensor må til. Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det finnes ingen programmer som håndterer ? Har et 9800 også her... =) Skjermkortet er mye mer stabilt nå.. maskina har gått i 3 dager.. etter as5 ble lagt på, sank tempen i dag med ca. 15c på cpu... Regner med as5 har kjørt seg inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå