Gå til innhold

Lei av CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NaturalSelection er ganske kult. Er en ny mod til Half life, en slags aliens vs marines mod ganske forskjellig på partene. Er du marine så må du spille på taktikk og gruppesamarbeid. Er du alien så må du være kjapp og dødelig, og du kan utvikle deg til større aliens.

Lenke til kommentar
NaturalSelection er ganske kult. Er en ny mod til Half life, en slags aliens vs marines mod ganske forskjellig på partene. Er du marine så må du spille på taktikk og gruppesamarbeid. Er du alien så må du være kjapp og dødelig, og du kan utvikle deg til større aliens.

Er det mange som spiller dette på nett? Har tenkt på å laste det ned men da må jeg få en forsikring på at det faktisk ER folk der ute som spiller det, og ca hvor mange?

Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat kalle den ny, har vært "in the game" en stund nå..

Spilte denne ganske mye før, og vil nok starte igjen når 3.0 med offisiel Steam støtte kommer..

Link: www.natural-selection.org

Endret av Outlook
Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. :thumbs:  Hva spiller dere som er lei av CS?

Jeg er vel den eneste her som aldri har prøvd CS.. :yes:

Finnes sikkert en eller annen monk langt inne i jungelen som aldri har spilt cs også.

Men av de som har svart på denne tråden er det sikkert bare du som ikke har spilt det:D

Lenke til kommentar
hørt at mange misliker steam, noen grunner til det??

nei.. steam er greit det. Vel, trur mange misliker steam fordi EN begynte med det(å mislike altså), så ble det "inn" å mislike steam. Gjorde det selv jeg, likte det ikke i førsten. Men så fant jeg ut at det egentlig var "OK" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...