Gå til innhold

Lei av CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller litt CS og WC3 tft nå, men jeg vurderer å begynne med Q3. Har spillt det litt på lan, og oppdaget at det er utrolig mye mer action fyllet og utfordrende enn cs. Føler også at det er lettere å bli god i det, siden halvparten av alle norges fjortisser eier meg i cs allerede.

Lurer forresten på om noen vet hvor man kan få kjøpt Quake3 billig. Jeg har bare funnet en Utgave som også inneholder Quake 3 gold ( ???), og den pakken koster 300 kroner.

Lenke til kommentar
hva betyr egentlig MMORPG,er det et rollespill over nettet der man betaler en måndelig sum?

MMORPG betyr "Multi Massively Online Role Playing Game". Som regel gidder ingen å rollespille i slike spill, så jeg vet ikke hvorfor tittelen er slik, mest sannsynlig av gammel vane.

De aller fleste MMORPG spill krever en månedssum for å spille, mens noen få (f.eks. Planeshift) er gratis. Hvor lenge et så stort MMORPG er gratis, tør jeg ikke å si noe om.

Det er noe mer her.

Men sannheten, som er ganske ufravikelig på dette punktet, er at det koster en FORMUE å vedlikeholde en serverpark og båndbreddebruk når tusenere av mennesker spiller døgnet rundt. I tillegg til dette, skal man betale utviklere, CEO, designere, kundesupport, strøm, serverleie og mye mer.

På den positive siden kan jeg nevne at du overhodet ikke vil ha behov for å spille fler MMORPG spill side om side, og i mange tilfeller heller ikke noe SP. Når du begynner å spille et MMORPG og du liker det, da vil innkjøpsraten på nye spill gå ned en god del, ergo sparer du penger. Så den snaue hundrelappen i måneden for å spille et MMORPG så mye du vil 24 timer i døgnet, er overhodet ikke dyrt.

Lenke til kommentar

er jo greit for deg å prøve Day of Defeat, bare å laste ned over steam, trenger ikke kjøpe noe. Jeg foretrekker dette spillet framfor cs pga. bedre våpen-utvalg/-variasjon, kontinuerlig spawning, mindre camping (lønner seg ikke å campe så mye når folk spawner igjen raskt og kommer tilbake for å ta deg) og mer detaljerte/varierte maps.

Ellers anbefaler jeg Battlefield 1942, spesielt artig med Forgotten Hope eller Desert Combat mod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...