Gå til innhold

Lei av CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. :thumbs: Hva spiller dere som er lei av CS?

Jeg spiller et fett spill som heter livet. Det er fet grafikk, og det har nokså rimelige systemkrav. Du må ha noe som heter sosiale antenner, som foreløpig ikke er kommet med PCI-bus, dog. Gameplayet er konge også, og setter virkelig følelser i sving. Du føler deg helt carried away. Har enda aldri fått en blåskjerm, men det henner grafikken klikker på drinking-mode. Har spilt singleplayer lenge nå, men hører det har glimrende multiplayermuligheter.

Spillet finnes på ditt nærmeste utested.

bfisk ;)

Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. :thumbs:  Hva spiller dere som er lei av CS?

Jeg spiller et fett spill som heter livet. Det er fet grafikk, og det har nokså rimelige systemkrav. Du må ha noe som heter sosiale antenner, som foreløpig ikke er kommet med PCI-bus, dog. Gameplayet er konge også, og setter virkelig følelser i sving. Du føler deg helt carried away. Har enda aldri fått en blåskjerm, men det henner grafikken klikker på drinking-mode. Har spilt singleplayer lenge nå, men hører det har glimrende multiplayermuligheter.

bfisk ;)

Men så henger du på gamer.no forumet for å skryte til alle "nerdene" over dine sosiale ferdigheter og jetset liv..

CS er et genialt spill, ihvertfall 1.5, men det norske fjortissinfiserte miljøet kan ha 1.6 for seg selv. Har nå byttet til BF1942 og DC, 500 kroner jeg ikke angrer på å ha brukt. Ble nesten sjokkert når jeg oppdaget at det var mulig å få ros for å gjøre noe bra (ikke OMFG, GYLLn00b lam0r!!), og at det var mulig med teamplay public..

Lenke til kommentar

Er lei av cs på internett men spiller ennå litt på lan. Kan også anbefale Raven Shield. En mer voksen og avansert versjon av Counter Strike. Men glemmer vi ikke C&C Generals & Zero hour folkens :wow: To hellige titler på våre lan etter min mening :laugh:

----P43ghz 512ddr Ati R9800Pro UEdition----

----YamahaR1 1000c The bike of my life----

Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. :thumbs:  Hva spiller dere som er lei av CS?

bfisk ;)

Men så henger du på gamer.no forumet for å skryte til alle "nerdene" over dine sosiale ferdigheter og jetset liv..

CS er et genialt spill, ihvertfall 1.5, men det norske fjortissinfiserte miljøet kan ha 1.6 for seg selv. Har nå byttet til BF1942 og DC, 500 kroner jeg ikke angrer på å ha brukt. Ble nesten sjokkert når jeg oppdaget at det var mulig å få ros for å gjøre noe bra (ikke OMFG, GYLLn00b lam0r!!), og at det var mulig med teamplay public..

Nuvel, det var vel en spissformulering. Poenget mitt var at det kan være en veldig okei å ta en pause fra spill når man har gått lei av ett, i stedet for å finne et nytt. Dessuten følte jeg meg litt i det humoristiske hjørnet. Om noen fant dette støtende, noe det ikke var ment å være, så beklager jeg det.

bfisk

Lenke til kommentar

Jo trøttere jeg er, jo mer orker jeg å spille CS... kan enkelte ganger komme opp i 5 min seriøs spilling og 10 min køddespilling i døgnet!!

Warcraft 3:TFT , Diablo2:LOD , hjerter , alle disse er kjekke.

PS: CS har blitt uendelig mye bedre i 1.6, så hvis jeg skulle få den skumle sykdommen igjen ville jeg heller spilt 1.6 enn 1.5

Lenke til kommentar

Etter CS (slutta på 1.3 når de verste cheaterne kom) spilte jeg gjennom et par FPS-spill singleplayer og fant ut at det var greit, men ikkeno mer. Så gikk jeg over til Dark Age of Camelot (MMORPG) og var TOTALT hekta i ca 8 måneder. Så strøk jeg 4 av 7 eksamener pga dårlig oppmøte og lite jobbing med pensum generelt, så da fant jeg ut at "dette går ikke", og slutta med DAoC. Etter det har jeg bare spilt litt forskjellig. Kjøpte meg bilratt i august 03 og har kjørt en del colin mcrae og runda need for speed underground. ;)

Edit: Nå går jeg bare rundt og venter på HL2 (forhåpentligvis med ny cs-mod) , og Doom3... Tror jeg kan få vente lenge. :(

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...