sussss Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Velkommen til foråret her Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Her ligger hagen i snø og foråret er nok tidligere ute der ned hos deg. Tre meget flotte fotos! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Selv om vi har snø i fjellene, så har vi også fått krokuser i hagen. Det er deilig når våren/foråret kommer og solen begynner å varme igjen. Fine bilder alle tre, men velger meg v3 for der var så fint lys Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tre flotte bilder, vanskelig å velge, tar alle tre. Selv har jeg rømt sydover fra snøklokkene i min hage:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Bare nydelige alle tre mvh Torhild Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Hej Fredrik...tak for din hyggelig kommentar Godt sneen er væk fra os af men man skal aldrig sige aldrig..pludselig kan den jo komme igen Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Bare nydelige alle tre mvh Torhild Hej Torhild takker mange gange Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Tre flotte bilder, vanskelig å velge, tar alle tre. Selv har jeg rømt sydover fra snøklokkene i min hage:-). Mvh Gunnar Gunnar hvad betyder Rømt ??? Takker for din hyggelig kommentar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Selv om vi har snø i fjellene, så har vi også fått krokuser i hagen. Det er deilig når våren/foråret kommer og solen begynner å varme igjen. Fine bilder alle tre, men velger meg v3 for der var så fint lys Hej unge dame tak for søde ord..dejligt med forår Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Her velger jeg meg V1 samtidig som jeg nevner at jeg ville forsøkt en horisontal speilvending slik at krokusene kommer til venstre i bildet for da føles de mer på vei inn i bildet i vår lesetretning. Men herlig lyssetting og farger. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Her velger jeg meg V1 samtidig som jeg nevner at jeg ville forsøkt en horisontal speilvending slik at krokusene kommer til venstre i bildet for da føles de mer på vei inn i bildet i vår lesetretning. Men herlig lyssetting og farger. Roar Ja du siger noget rigtigt Roar ....det har jeg slet ikke tænkt over..herligt at høre hvad andre mener og nogen som kommer med alle mulige forslag takker :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tre flotte bilder, vanskelig å velge, tar alle tre. Selv har jeg rømt sydover fra snøklokkene i min hage:-). Mvh GunnarGunnar hvad betyder Rømt ??? Takker for din hyggelig kommentar Escaped:-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 Tre flotte bilder, vanskelig å velge, tar alle tre. Selv har jeg rømt sydover fra snøklokkene i min hage:-). Mvh GunnarGunnar hvad betyder Rømt ??? Takker for din hyggelig kommentar Escaped:-) Tak så blev jeg lidt klogere i dag :-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 De gule i V3 varmer godt, og gir forventning om snarlig vår og sommer.. Gode opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg