RuneTh666 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har en venninne som har problemer med å hente ut bilder som ligger på SD-kort.Når hun setter inn kort i PC så kommer det opp at den har funnet enheten men det skjer ingenting når hun prøver å åpne mappen. Hun har kjørt et eller annet program som skulle funke men der fikk hun beskjed om at enheten var skadet og hun måtte formatere. Hun stoppet der og startet ikke på formatering. Tips til hva som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Regner med dette er et SD-kort til et kamera? Klarer hun å se bildene på kameraet? Hvis det er en ekstern SD-kortleseren, kan hun prøve å koble til en annen USB-port. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg trodde også det var type kamerakort men det er faktisk Micro SD.Får ikke sett bildene fra telefon eller via annen USB-port Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Uheldigvis går slike kort i stykker noen ganger. Om du hverken får sett filene på telefon eller i USB leser, så er jeg nok redd for at kortet har takket for seg. Er jo begrenset hva man kan gjøre. Selvsagt er jo en siste utvei å faktisk se om kortet lar seg formatere, for å så kjøre f.eks Recuva for å se om man kan få tilbake filene. Men tenker nok at kortet er så ødelagt at en formatering også vil stoppe opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Kjør recuva med deep scan aktivert. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Hun skulle viss ta det med og sjekke det hos et firma i morgen.Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå