Trond Olav Løkken Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 atter ved Olvera.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Spennende og varierende landskap du beveger deg i, flott presentert, velger meg v2 Mvh Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Holder med, Torhild; i dette tilfelle er V2 bedre med detaljer, uten at det går ut over myk effekt. Takker for respons! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Som et Soria Moria slott i det fjerne! Utrolig stilig by, veldig fotogen. Jeg også likte best V2, flott komponert, og fin etterbehandling. Jeg funderte litt på nedre venstre hjørne, men kom til at det var riktig å beholde det mørke feltet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Flott å se på vår felles mobil. V2 for meg. Heldig du som har mulighet til å farte rundt i det ekte Spania. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ser ut som eventyrborg og eventyrslott oppe på haugen der. Herlig landskap der jeg ville forsøkt kontrastøkning og kanskje et klikk på skarphet for å høyne bildet enda litt til. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg