Gå til innhold

Vinjales

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utvilsomt mer naturskjønt fra spankstalende land hos deg enn fra min manglende balkong i sentrum av Santa Cruz på Tenerife. Jeg mener å se et par damer som koser seg i disse flotte omgivelsene. Litt lite med kommentarer for tiden synes jeg. Jeg oppfordrer de som legger ut bilder om også å delta her. Du har jo alltid vært aktiv på dette området og fortjener en kommentar på dette godt komponerte landskapsbildet fra Cuba. Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utvilsomt mer naturskjønt fra spankstalende land hos deg enn fra min manglende balkong i sentrum av Santa Cruz på Tenerife. Jeg mener å se et par damer som koser seg i disse flotte omgivelsene. Litt lite med kommentarer for tiden synes jeg. Jeg oppfordrer de som legger ut bilder om også å delta her. Du har jo alltid vært aktiv på dette området og fortjener en kommentar på dette godt komponerte landskapsbildet fra Cuba. Mvh Gunnar

Jeg har ikke vært så aktiv med kommentarer jeg heller i det siste. Det har en årsak, jeg er under hardt slankeregime for tiden, da er stillesitting forran pad'en ikke på lista over aktiviteter ;) Nå skal muffinmave og bilring til pers! Men det krever eksremt mye jobb! Spesielt når overgangsalderen motarbeider meg. Skal jeg legge ut badebilde til sommeren, kan jeg ikke se ut som en hvalross heller..;)

Takk for fin kommentar Gunnar!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...