askt Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er dette en flott kombinasjon? Eller funker RASPPPoE best med ISP'er som krever autorisasjon. Jeg har konfigurert min NGT-forbindelse som standard LAN i XP, utenom XP's egen Broadband-tjeneste. Prøvde meg med RASPPPoE, men jeg er jo liksom allerede på nett.... :smile: Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei Du trenger ikke bruke no form for påloggings program til NGT sin løsning. Den ordner saken selv :=) Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
askt Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Det var det jeg trodde... men jeg har fått inntrykket av at man kan få noe bedre ytelse ved bruk av RASPPPoE. Blir det feil? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 RASPPPoE brukes til å autentisere brukere som bruker f.eks løsningen til Telenor. Nextgentel bruker en ruter løsning som ikke krever pålogging. Ergo, skru på pc'en -> du er på nett. No questions asked :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
askt Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 OK. Ganske mye mer elegant enn Telenor, mao. NGT ruler, ass... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå