Moerk Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Dyrene i bakgården Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Der var du heldig at de lige kom forbi ...ser noget vinterligt ud ..godt vi har fået forår :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jo, det er fint å få oppleve dem på så nært hold. Jeg kjenner jo ikke stedet og hvilke muligheter du hadde, men nevner at minst luft bak og mest foran for å gi følelse av at det er mer på vei inn i bildet. Hvor vidt det er mulig å få det skarpere ved å klikke en gang til må prøves ut for å se om det funker. Ikke alle liker kloning i naturbilder, men jeg ville forsøkt det for å fjerne kvistverket oppe i høyre hjørnet da det grunnet plasseringen lett drar oppmerksomheten ufortjent i den retningen. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Jo, det er fint å få oppleve dem på så nært hold. Jeg kjenner jo ikke stedet og hvilke muligheter du hadde, men nevner at minst luft bak og mest foran for å gi følelse av at det er mer på vei inn i bildet. Hvor vidt det er mulig å få det skarpere ved å klikke en gang til må prøves ut for å se om det funker. Ikke alle liker kloning i naturbilder, men jeg ville forsøkt det for å fjerne kvistverket oppe i høyre hjørnet da det grunnet plasseringen lett drar oppmerksomheten ufortjent i den retningen. Roar Dette bildet er tatt gjennom vinduet, noe som godt kansees (bak bakerste elgen) hvis man kikker nøye etter. I tillegg har jeg bevisst laget en lyte i bildet som også vil kunne oppdages ved nøye studie. Vurderte kloning, men syntes greinene var med på å antyde hvordan verden ser ut til høyre for bildet. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Der var du heldig at de lige kom forbi ...ser noget vinterligt ud ..godt vi har fået forår :-) Elgene går like forbi her, ganske ofte. Jeg står inne og de går utenfor og da værer de ikke meg så godt. Kan ta slike bilder minst 1 gang pr. måned. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg