ADSL768/128 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei Sølte nettopp ganske mye cola gjennom en serviett og ned på tastatur/skjermen til min T610. Kan noen forklare meg hvordan man åpner mobilen. - Har tatt av dekselet bak - Har tatt ut batteri og sim kort - Har skrudd ut to sruer i bakkant Hva gjør jeg nå? Please help. Klikker totalt hvis mobilen får fuktskader. mvh Kjetil Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Fant god annvisning på denne linken: http://www.howardforums.com/showthread.php...threadid=173273 "Antenna cover måtte lirkes forsiktig fremover for å få løsna" Det siste dekselet måtte jeg også lirke av, neglen under i bunn og så løsna den ene blanke siden av dekselet, deretter den andres siden og så fremover på begge sider til dekselt kom av. Det ser ut som jeg har berga telefonen. Ingen synlig cola bak plasten i bunn av tastaturet. mvh kjetil Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Må du ikke ha en spesiell skrutrekker for å få opp de skruene? Normann: mer spennende enn ditt innlegg hvertfall. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jo, men du får jo kjøpt de Lenke til kommentar
3650 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 uff da. hvordan går det med den da? den virker fortsatt eller? jaja håper du får fiksa det! mvh. 3650 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 må du skylle den/vaske den??? er det så alvårlig? hohoho! Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 FYI: Skrutrekkern man må bruke er en T6 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 bare ikke prøv å slå på tlfen før du får rense den ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå