AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hei. Anonymous poster hash: dfb23...a75 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Det gikk litt fort i svingen, beklager. Ts her. Jeg sliter med at jeg ikke finner noen verdi i meg selv, eller veldig lav verdi i meg selv. Jeg er godt likt av kollegaer og klassekamerater, men jeg klarer ikke å se min egen verdi. På skolen går det bra, selv om jeg sliter med konsentrasjonen. Uansett er jeg på riktig studie, og jeg har en interesse for studiet, men kan bli stresset når medstudenter prater om studiet på fritiden. Når jeg for eks starter i praksis via studiet, tar det tid før jeg føler meg trygg. Ofte har jeg også gått rundt å tenkt på hva som gjør at folk vil bli venn med meg, og hvorfor de liker meg så mye. Jeg aner ikke hva jeg ikke liker med meg selv, og hvorfor min selvtillitt er så lav, men jeg må gjøre noe med det. Det er ikke noe kult å gå rundt å være så usikker på seg selv som jeg er. Hjelp.. Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg forstå at jeg er god nok som jeg er? Mine egne krav til meg selv er skyhøye, og jeg har senket dem litt, men det er ikke så lett. mvh gutt 23 år. Anonymous poster hash: dfb23...a75 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Du hørtes veldig selvopptatt ut.. Har du noen gang tenkt på hva de andre føler i ditt nærvær? Hvorfor skal noen bli venn med en som bare tenker på seg selv og sine følelser... Hvorfor må du absolutt ha venner? Kanskje du prøver for hardt? Prøv å ta livet litt med ro.. La heller ting falle på plass fremfor å tvinge ting på plass.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Du hørtes veldig selvopptatt ut.. Har du noen gang tenkt på hva de andre føler i ditt nærvær? Hvorfor skal noen bli venn med en som bare tenker på seg selv og sine følelser... Hvorfor må du absolutt ha venner? Kanskje du prøver for hardt? Prøv å ta livet litt med ro.. La heller ting falle på plass fremfor å tvinge ting på plass.... Hei Takk for svar Selvopptatt er jeg ikke. Ikke i den grad at jeg bare tenker på meg selv og mine følelser. Jeg er veldig empatisk, jeg vil påstå det at jeg alltid setter andre før meg selv. Jeg er veldig streng med meg selv, så er det jeg prøvde å få frem i innlegget. Jeg har prøvd å finne positive sider med meg selv, det gjør jeg ved å tenke på hvorfor folk vil være venn med meg, og hvorfor jeg har mange venner. Hva er det de ser som ikke jeg ser? og hvorfor føler jeg meg så lite i verden. Hvorfor ser jeg ikke verdien i meg selv, når det virker som andre ser det. Men, ja , kanskje jeg prøver for hardt å finne ut av ting. Anonymous poster hash: dfb23...a75 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det kan være du er alt for empatisk. Alt for opptatt av å gjøre det riktige og bli likt. Du kan være alt for opptatt av å få andres bekreftelse og få gode tilbakemeldinger på det du gjør. Gi mer faen! Se denne videoen. Flere ganger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 er du anti-narsissist? Anonymous poster hash: f88bd...236 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå