AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Thailand er koselig, det. Men det er jo ikke sikkert at dama som slenger seg etter deg faktisk liker deg som person. For meg er det viktig å bli likt, jeg klarer ikke være med noen som misliker meg. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Der er vi helt uenige. Du prøver å fremstille det som om du er utelukket som kjæreste fordi du er trygdet, noe som ikke stemmer. Det spiller ingen rolle hvilken rolle du har i samfunnet hvis du utelukker deg selv før du engang har begynt. Ja det er vel det som er kanon, alle får respekt etc. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Ok, jeg var litt gretten / nedstemt her... Vil tro "sjansen" kanskje øker om man gjør ting for utseendet sitt... få seg en lekker kropp, gå til frisør... hehe. Ja, jeg er "desp", men jeg er ikke interessert i "asiatere" av den grunn. Jeg ser hotte damer stort sett overalt, men sikkert vanskelig å finne noen man liker. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ok, jeg var litt gretten / nedstemt her... Vil tro "sjansen" kanskje øker om man gjør ting for utseendet sitt... få seg en lekker kropp, gå til frisør... hehe. Ja, jeg er "desp", men jeg er ikke interessert i "asiatere" av den grunn. Jeg ser hotte damer stort sett overalt, men sikkert vanskelig å finne noen man liker. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Hør her ! Det finnes ikke en eneste dame i verden som bare kommer bort til deg og sier " her er jeg" skal vi gifte oss! Om du da ikke ser ut som Brad Pitt og har masse penger som du strør rundt deg som agn. Ta vare på kroppen din, vask deg, søk kontakt med andre kvinner der de ferdes, smil ! og vær omgjengelig. Da kan alt skje. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Hør her ! Det finnes ikke en eneste dame i verden som bare kommer bort til deg og sier " her er jeg" skal vi gifte oss! Om du da ikke ser ut som Brad Pitt og har masse penger som du strør rundt deg som agn. Ta vare på kroppen din, vask deg, søk kontakt med andre kvinner der de ferdes, smil ! og vær omgjengelig. Da kan alt skje. Jeg er ikke så god på det å være sosial. Men kan jo ha en datingside. Har du noen sider å anbefale? Altså ikke Tinder, men noe som ligner mer på oldtidens kontaktannonser. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ikke bruk apper. Meld deg på et dansekurs! Der er det mange andre mennesker å bli kjent med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Ikke bruk apper. Meld deg på et dansekurs! Der er det mange andre mennesker å bli kjent med. Som sagt jeg er ikke flink til slikt... jeg er en einstøing. Jeg er mye utendørs, sitter ikke bare hjemme og isolerer meg liksom, men jeg styrer på for meg selv. Kanskje DNT hadde vært noe. Anonymous poster hash: a5973...8c2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå