Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo såklart at man må gjøre noe i forhold til det, og være sosial, for å finne kjæreste. Men det er uansett helt håpløst, jeg er trygdet mann og attpåtil ganske sær og kresen når det gjelder hvilke personer jeg liker. Jeg er ikke jovvial, jeg er arrogant. Tror ikke det er så populært å være arrogant når man ikke jobber / er trygdet, da må man liksom være underdanig og kjenne plassen sin som evneveik.

Anonymous poster hash: a5973...8c2
Lenke til kommentar

Jeg vet jo såklart at man må gjøre noe i forhold til det, og være sosial, for å finne kjæreste. Men det er uansett helt håpløst, jeg er trygdet mann og attpåtil ganske sær og kresen når det gjelder hvilke personer jeg liker. Jeg er ikke jovvial, jeg er arrogant. Tror ikke det er så populært å være arrogant når man ikke jobber / er trygdet, da må man liksom være underdanig og kjenne plassen sin som evneveik.

Eh, rar fantasiverden du lever i. Du har helt klart satt deg selv i denne situasjonen og nekter å dra deg selv ut av den. Hva er det du forventer at alle andre skal gjøre for deg? 

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kan tilby A, så prøv å tilby B. Altså, som regel så liker ikke folk folk som er arrogante, det spiller liten rolle om de er i jobb eller trygdet. Lærer du deg å være bedre i kommunikasjon med andre mennesker så vil sjansene dine for å få kjæreste gå gjennom taket, men dessverre så må DU gjøre noe med det, og BARE du kan. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Det virker som du prøver å finne på unnskyldninger til å ikke gjøre noe, i frykt av å mislyktes. Du kommer deg ikke videre i livet eller ut av din nåværende situasjon ved å kun sitte hjemme og synes synd på deg selv. Det er den ubehagelige sannheten. Jeg har litt erfaringer rundt dette, så jeg gjenkjenner tankemønsteret.

Forresten, du beskriver deg selv som en sær, kresen og arrogant mann, det er ikke egenskaper som folk flest er ute etter, det har ingenting med at du er trygdet eller ei. 

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Om du for det første ikke møter noe, og har innstillingen at det ikke går uansett hva så går det ikke nei. Begge deler må endres.

Virker jo ikke som om det er håp selv om den rette skulle ringe på døren å spørre deg ut...

Det skjer ikke av seg selv, ihvertfall ikke om du verken møter noen eller er tilgjengelig om du evt. skulle ha møtt noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Thailand - nuff said :D :D

Anonymous poster hash: 992be...a42

Tror ikke det er noe koselig. Men smak og behag, samme for meg.

Thailand er koselig, det. Men det er jo ikke sikkert at dama som slenger seg etter deg faktisk liker deg som person.

Lenke til kommentar

Nei det har det ikke, du har ikke vansker med å få kjæreste fordi du er trygdet, men fordi du er en arrogant, kresen og sær mann som holder deg selv tilbake ved å fore dine usikkerheter. Det er en selvoppfyllende profeti.

Hadde jeg vært en arrogant, kresen og sær ingeniør så hadde jeg nok ikke vært single.

Lenke til kommentar

Nei det har det ikke, du har ikke vansker med å få kjæreste fordi du er trygdet, men fordi du er en arrogant, kresen og sær mann som holder deg selv tilbake ved å fore dine usikkerheter. Det er en selvoppfyllende profeti.

Hadde jeg vært en arrogant, kresen og sær ingeniør så hadde jeg nok ikke vært single.

Der er vi helt uenige. Du prøver å fremstille det som om du er utelukket som kjæreste fordi du er trygdet, noe som ikke stemmer. Det spiller ingen rolle hvilken rolle du har i samfunnet hvis du utelukker deg selv før du engang har begynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...