AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Er veldig urolig og er mye deprimert for tiden. Har Sobril som jeg har fått til lege før, og lurer på om det er nyttig av meg å bruke det nå, for å blant annet klare å gå på jobb. Vil jeg kunne merke abstinenssymptomer etter en ukes bruk, 10-30 mg per dag? Anonymous poster hash: ebe34...d01 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Du kunne like gjerne ha spurt om noen tror at du ville bli beroende av heroin etter 1 ukes bruk. Det er det ingen som har peiling på. Benzo har individuell virkning, bivirkning og ettervirkning når det gjelder antall mg pr kg koppsvekt pr. døgn. Det er uklokt å skulle eksperimentere med dette, selv om du har brukt det fra før. Med mindre utskrivende lege har gitt deg klare instrukser om bruk (hvilket jeg ikke tror siden du henvender deg her), bør du oppsøke fastlegen på nytt for konsultasjon. Kanskje du trenger noe annet? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Nei, en uke vil nok ikke være nok til å gi deg noe særlige abstinenser. Kilde: Erfaring Anonymous poster hash: e9e6b...888 1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Følg legens anvisning. Hvis livet i tillegg har blitt så vanskelig for deg at du trenger sobril for å komme gjennom hverdagen, ville jeg vurdert å snakke med legen på ny. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Sobril burde ikke brukes daglig, da faren for å bli avhengig er veldig stor. Det finnes andre medikamenter som kan virke beroligende som du kan ta trygt daglig, spør legen din om forslag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå