Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Jeg har lenge lurt på hva en sang jeg har hatt i hodet het. Jeg husket kun melodien men fant likevel ut hva den het. Uheldigvis var det jeg fant en sang med samme melodi men var i black metal-stil med gitar og saker. Teksten var også endret ifølge Wikipedia. Er det noen som kan teksten på den originale folkesangen? Jeg liker veldig godt folkemusikk. De er lette å huske og man blir aldri lei av dem(Nå snakker jeg for meg selv). Hvis noen veit hvor jeg kan finne teksten ville det gjort meg veldig glad. oppdatering: jeg glemte en e i "original" i tittelen. Det skulle stått "den originale folkesangen". Endret 11. mars 2017 av Slettet-IHZgkuqNJD Lenke til kommentar
Zork Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) "Oppå fjellet" av Kristofer Janson. Endret 11. mars 2017 av Zork Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Tusen takk!! Du har redda dagen min nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå