Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite erfaring med forhold, tips

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i midten av 20 åra og har alltid slitt med dårlig selvtillit. Dette har medført at jeg ikke har hatt draget på det motsatte kjønn. Nå nylig har jeg klart å fikse selvtilliten og nå får jeg hvem jeg vil så og si. Men jeg har kun ei dame i kikkerten og det er en gammel venninne som jeg har kjent i 10 år. Alt virker perfekt mellom oss da vi begge klarer og være oss selv og vi kjenner hverandres sterke og svake sider. Jeg føler meg ikke forelsket enda, men begynner å bli litt betatt og lurer litt på hva jeg bør være obs på? Jeg vil ikke gå inn i noe forhold med henne hvis jeg ikke føler meg trygg på at det varer livet ut da jeg ikke vil miste henne i livet mitt. Jeg føler at jeg liker henne for den hun er og hun er den beste jenta jeg har møtt i mitt liv og det har jeg tenkt i over 3 år nå selv om vi ikke har hatt kontakt på 2 år. Hun har sine svake sider, med at hun sliter litt med helsa og er derfor ufør, men det er ikke noe problem for min del da jeg tjener bra og kan forsørge oss begge, jeg tenker det viktigste er at hun har ambisjoner og det har hun. Er jeg blendet av forelskelse eller er dette bare å kjøre på? 

Anonymous poster hash: c97bd...95f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du beholde vennskapet så styr langt fra å involvere deg romantisk men denne personen. Du er ung, dere vil mest sannsynlig ikke dele resten av deres liv sammen, og er det virkelig verdt det å miste vennskapet? Hilsen en som faktisk ble sammen med en kjempegod venn, alt raste sammen når ting ikke gikk lenger og vi har nå ingen kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...