Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lastet ned catalyst 3.10 beta driveren i går, og etter en misslykket installasjon av den er pc-en blitt håpløs. Unasett hvilke driver jeg installerer (bruke DriverCleaner), så får jeg ikke lenger tilgang til settings på skjerkortet, får ikke lov å endre oppløsning. Jeg får ikke fram taskmanager. Hvis jeg forsøker msconfig får jeg vite at jeg har rettigheter og bør kontakte administrator. Til tross for at jeg er eneste bruker på min maskin og jeg er logget inn som administrator. Alt gjelder også i safe mode. Intet fungerer. Systemrestore klarer ikke å restore maskinen til noe tidligere tidspunkt heller. Nyoppdatert viruskiller finner ingen ting. Noen siste forslag før format C: iverksettes ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Reinstall windows du, så får du en deilig fresh start. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Der kommer jo ulempene med beta frem Win Media Player 9 beta var totalt umulig å uinstallere f.eks. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.rage3d.com/board/ Kansje du kan få hjelp der ?,..uansett bare et forslag før du går i gang med formatering. Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Istedenfor å formatere og reinstallere er det en enklere løsning som muligens kan hjelpe. Start opp maskinen med cd'en til windowsXP og velg reperasjon (leter du litt så finner du det), du blir spurt om ProduktKey underveis, så ha den klar. Du kommer neppe til å miste noe annet enn de siste oppdateringene fra windows update. Ingen personlige filer berøres. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Istedenfor å formatere og reinstallere er det en enklere løsning som muligens kan hjelpe. Du kommer neppe til å miste noe annet enn de siste oppdateringene fra windows update. Ingen personlige filer berøres. Enig Tommy123, men jeg prøvde noe lignende , men jeg ble ikke fornøyd mend maskinen uten "Format" . Jeg måtte til og med på forhand inn og slette System Volum Informasjon (skjulte mapper) på alle diskene og partisjonene før jeg følte å ha fått vekk dritten. Det blir ikke akkurat betre av all herjingen for å forsøke å reparere. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) F*' Unskyld Endret 3. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå