Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ulyd fra turbo

Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 2.0 TDi. For ikke så lengesiden hørte jeg en ulyd fra turbo, dro til møller for å ta en diagnose av turbo og den var slitt og måtte byttes. Jeg kjøpte en nyoverhalt turbo selv og fikk møller til og bytte den. Jeg ba møller se på olje pumpe og sjekke oljetrykk pga jeg vet oljepumpen er en svakhet på disse bilene. Hentet bilen fra møller de sa turboen var satt inn og oljepumpen var fin og trengs ikke å byttes. Nå etter jeg har kjørt snaue 2 uker (30 mil) hører jeg ulyd fra turbo og jeg misstenker oljepumpen er defekt og turbo får ikke smøring. Og jeg synes møller skal bytte turbo for meg gratis da de har lovet meg oljepumpen var fin når den tydeligvis er defekt. Hva synes dere jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til noen andre enn Møller. Etter hva jeg har sett på forumet så driver Møller tilnærmet med svindel. Bare glem å få godvilje fra det drittfirmaet.

At oljepumpen var fin når de leverte den betyr ikke at den holder mer enn 3 meter. De vil ikke ta noe ansvar og har heller ikke ansvar for det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Leverte den på merke verksted for og få det ordentlig gjort og skjenke oljepumpe så syns det er dårlig av møller da det antageligvis var defekt oljepumpe som tok kvelden til den gamle turboen også

Du har jo garanti på jobben som er utført. Men om garatien dekker følgeskader spørs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...