abene Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nytt armbåndsur for datalagring Det er nå lansert en ny utgave av armbåndsuret MeMIX, nå med dobbelt så stor kapasitet, nemlig 256 MB. Overføring av data mellom PC og uret skjer via USB-porten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fin ide , men den er jo stygg som juling Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Genialt. Kommer det en utgave som ikke ser ut som en leke-klokke du får kjøpt på Brio, så vurderer jeg å kjøpe en.. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kommer det en utgave som ikke ser ut som en leke-klokke du får kjøpt på Brio, så vurderer jeg å kjøpe en.. lol! Ganske enig der, men prisen er vel litt for "tung" for småbarn ennå? Kanskje for alle og enhver... Det er jo kult da! Også er det snart jul... Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 To ting: navnet på nettbutikken til The Register er "Cash 'n' Carrion", og prisen er i engelske pund, ikke dollar. £99.14 er dog uten moms, men det er vel mulig man kan få tilsendt en klokke fra utlandet uten momsen. Men tollvesenet vil nok i tilfelle ha norsk moms på toppen... E Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Syns klokken var ganske kul jeg. Tror jeg kjøper den til julepresang til meg selv. Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Helt ok design. Kunne tenkt meg en slik Lenke til kommentar
hainz Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kunne tenkt meg den hvis den hadde 768mb... tenk... en hel Divx film på klokka Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 usb er jo møkk til det her... gi meg blåtann, så blir det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå