spicedgold Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hei. Jeg får ikke logget inn på steam, viser bare feil brukernavn/passord. Har prøvd og resette passord og bytta mail, men ingenting hjelper. Problemet begynte idag. Er det noen som har ett tips som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Husker ikke helt om det er case-sensitive, men i tilfelle legg merke til store og små bokstaver når du skriver inn innlogginsdetaljene dine. Kan det være en knapp på tastaturet ditt som ikke funker helt skikkelig og at det gjerne er derfor du får fram at det er feil? Har du prøvd et helt annet passord? Er du sikker på at du prøver å logge på riktig bruker? Skru av og på pc'en, reinstaller steam - kanskje det kan funke. Steam har ikke hatt noen problemer med serverene sine idag. Evt kan du besøke https://help.steampowered.com/no/ og se om du finner svar der. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Du kan og prøve å skrive inn passordet med "skjermtastatur", ligger under "Windows Hjelpemiddel". Leser på forum at enkelte ikke har fått løst problemet før dem har venta et par dager, enten så er steam treige eller så har du blitt hacka.(ikke så uvanlig, siden det er mye scammers/pishing osv. ute å går) Foresten sjekka søppelpost? Ville kjørt et søk med Malwarebytes, det bruker og finne det meste av slikt snok, visst pc-en din er infisert. https://www.malwarebytes.com/ Endret 11. mars 2017 av Graf1ga Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg har fått fiksa det, uten at jeg aner hva jeg har gjort. Jeg har i det minste fått opp steam igjen. Uansett, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå