Gå til innhold

iPhone 6s Plus tar ikke opp lyd

Anbefalte innlegg

Hei. Har en iPhone 6S Plus. Her om dagen så begynte den med noe rart. Hvis jeg for eksempel filmer med snap eller tar opp et lydopptak med lydopptaker appen som er på telefonen fra før så kommer det bare sånn suse lyd. Hører ingenting av det jeg filmer eller tar opp. Hvis jeg skriker veldig høyt så hører jeg det såvidt. MEN; hvis jeg filmer med feks det vanlige kameraet så hører jeg det helt normalt. Og alle hører meg normalt i telefonen når vi ringer også. Ja, jeg har godkjent mikrofonen i appen og jeg har den nyeste versjonen av appen og av iOS. Noen som vet hva dette kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hei. Har en iPhone 6S Plus. Her om dagen så begynte den med noe rart. Hvis jeg for eksempel filmer med snap eller tar opp et lydopptak med lydopptaker appen som er på telefonen fra før så kommer det bare sånn suse lyd. Hører ingenting av det jeg filmer eller tar opp. Hvis jeg skriker veldig høyt så hører jeg det såvidt. MEN; hvis jeg filmer med feks det vanlige kameraet så hører jeg det helt normalt. Og alle hører meg normalt i telefonen når vi ringer også. Ja, jeg har godkjent mikrofonen i appen og jeg har den nyeste versjonen av appen og av iOS. Noen som vet hva dette kommer av?

Har du prøvd noe så enkelt som å starte telefonen på nytt?

Lenke til kommentar

Kjør full tilbakestilling, muligens software problem. Om det ikke løser problemet lever telefonen tilbake til der du kjøpte den, viktig att du sier att du har behandlet den ekstremt forsiktig, si att kun en sunnmøring hadde behandlet den bedre. Da kan dem nok ikke gi skylden på deg.

Endret av Noxz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...