Okeblol Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 I går begynte plutselig chipset vifta mi å lage merkelige lyder Da jeg åpna kabinettet så jeg at den driver å stopper og starter hele tiden, ca 50% av tiden av, resten i gang Jeg må da ha ny chipset vifte, hvor kjøper jeg dette ? Går det an å ta av den gamle uten å ødelegge noe ? HK er jo tross alt bare 3 mnd gammelt Det er Abit IC7-G forresten Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvordan er viften? Er det den gamle lave viften med sånn plast rundt så har Abit hatt problemer med disse, bare å kontakte Abit så får du tilsedt en ny vifte og ribbe som er den samme som på IC7-Max3 Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det er en grønn vifte med 2 chrom-skinner på 2 av sidene (festene tror jeg) HK er 3mnd gammel så det er vel kanskje ikke den gamle typen ? Den går ca 1,5-2 cm ut av HK, er mye lavere enn prosessorvifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå