#TeamBenbjo Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Som nevnt i Highbury-tråden, håper jeg vi kjører 4-3-3 med toppet lag i dag. 4-2-3-1 fungerer åpenbart ikke for oss lenger, og vi så bra ut i førsteomgang mot Bayern. Hvis vi hviler spillere og går på en smell i dag, kommer helvete til å bryte løs. Dessuten er det en hel uke til neste kamp. Cech Bellerin - Mustafi - Koscielny - Gibbs Ramsey - Xhaka - Chambo Özil - Alexis - Welbeck Vi trenger kalassifre, optimisme og semifinale på Wembley. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Vet faktisk ikke hva som er verst. Gå ut med toppet lag og tape, eller spare spillere og tape. Dette er en kamp vi skal vinne. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Utvilsomt det siste. Tenk å tape en kvartfinale mot Lincoln City fordi vi hvilte våre beste spillere. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Ser helt hvorfor vi skal spare spillere når vi bare er med i PL og FA. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Ser helt hvorfor vi skal spare spillere når vi bare er med i PL og FA. Må i så fall være for å belønne ungguttene som har prestert så langt. Når jeg tenker meg om ser jeg for eksempel gjerne at Holding tar plassen til Mustafi, som ikke har vært bra i det siste. Jeff kan også være et alternativ på kanten dersom Welbz/Iwobi/Özil ikke er klare. Endret 11. mars 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeff var krise mot Sutton. Bør ikke belønnes med ny start. Håper Lucas får seg en start. Holding kan også godt spille. Ox og Ramsey i midten kanskje? Suspekt defensivt, men skal jo være veldig mye bedre enn Lincoln. Tror to litt mer offensive midtbanespiller kan være nøkkelen til å bryte ned et kompakt forsvar. Håper det er mulig å få til litt god fotball. Arsenal har vært et trist skue siden seieren mot Palace for en god stund siden. Resultatet er egentlig ikke så farlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Tipper 3-0. Håper vi starter med et sterkt lag: Ospina Bellerin - Holding - Kos - Gibbs Ramsey - Ox Lucas - Jeff - Iwobi Alexis Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Cech Bellerin - Mustafi - Koscielny - Gibbs Ramsey - Xhaka - Chambo Walcott - Giroud - Alexis Ikke langt ifra det laget jeg ønsket meg. Flott at Gibbs starter, og at vi fortsetter med 4-3-3. Har virkelig sansen for den midtbanetrioen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hva må Holding og Lucas gjøre når de ikke engang får sjansen mot fuckings LINCOLN?! Jævla kødd, Arsene. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Begynner å bli litt småforbannet hver gang jeg ser Lucas sitter på benken, spesielt mot et lag som Lincoln. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Synes det er helt idiotisk at ikke Lucas får sjansen oftere. Kunne like så godt latt vær å kjøpe han om vi ikke har tenkt å bruke han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Skjønner meg ikke på Xhaka... Deilig spiller, men han kan faen ikke takle skikkelig. Helt utrolig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hamstring på Ox ja. Da er vel han ferdig for sesongen? Fort 2-3mnd med hamstring i Arsenal Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Lincoln med kampens nest største. Greit at de spiller sin livs kamp, men dette er et National League lag. Spillerne er antakelig med fansen på pub etter kamp. Cup er cup, men går vi til halvtid med 0-0 må jeg bare le av hele laget. Endret 11. mars 2017 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Lincoln med kampens nest største. Greit at de spiller sin livs kamp, men dette er et National League lag. Spillerne er antakelig med fansen på pub etter kamp. Cup er cup, men går vi til halvtid med 0-0 må jeg bare le av hele laget. Livs og livs. De tråkker til i duellene. Arsenal er dårlige. Ingen bevegelser. Ingen tørr utfordre. Tannløst. To jevngode lag så langt. Kos heldig som er på banen nå. Endret 11. mars 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Lincoln med kampens nest største. Greit at de spiller sin livs kamp, men dette er et National League lag. Spillerne er antakelig med fansen på pub etter kamp. Cup er cup, men går vi til halvtid med 0-0 må jeg bare le av hele laget. Livs og livs. De tråkker til i duellene. Arsenal er dårlige. Ingen bevegelser. Ingen tørr utfordre. Tannløst. To jevngode lag så langt. Kos heldig som er på banen nå. De spiller en av sine viktigste kamper var poenget mitt. Mulig de har spilt bedre før, men det gjør det jo bare værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå