Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tannfylling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si. Jeg har en kollega som borer uten bedøvelse, men selv er jeg såpass sensitiv når det gjelder tenner at jeg må ha bedøvelse, nekter å bore uten.

Det er sannsynligvis høyst individuelt, av egen erfaring vil jeg si ja, men vær uansett klar over at det kan være vondt.

Lenke til kommentar

Bedøvelse er en walk in the park. Man tror det skal gjøre drittvondt å stikke i tannkjøttet men du merker det knapt også blir alt bare plankekjøring etterpå. Da kan de bore og gjøre hva pokker de vil uten at du gjør annet enn å kikke på klokka og kjede deg.

Lenke til kommentar

Hei. har faktsik 5 hull og må fylle. Er dette vondt?

Det kommer helt an på om hullene er dype. Hvis du skal betale for kalaset selv kan du be om å se an bedøvelsesbehovet til det faktisk gjør uutholdelig vondt.  Bedøvelsen drar regningen i været, og det er i lommeboka det gjør mest vondt.

Lenke til kommentar

Bedøvelse er ikke vondt. Det er verre når den er på vei ut, nei ikke vondt, men sinnssykt irriterende.

Er 9 dager siden ts startet denne tråden, spør enda. Lengre han/hun vente verre/dyrere blir det.

Men misstenker at det er ikke 5 hull, men noe annet. 

Har jeg feil ts :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...