Faller Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hei, Usikker på om dette er postet i riktig subforum. Jeg har lyst på exchange-mail (for å synke kalender på tvers av 3-4 enheter) og en blog-plattform på samme domene. Usikker på hva slags løsninger jeg bør se på i forbindelse med dette. Hva slags muligheter finnes og hvorfor vil dere anbefale som dere gjør? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Office 365 er en grei løsning på mailen din ihvertfall. Koster en hundrings i mnd, da får du full office pakke, exchange epost osv. https://products.office.com/nb-no/business/office-365-business Endret 10. mars 2017 av fjs Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Sharepoint har funksjonalitet for blogging også, og det følger jo med O365. - men det er selvsagt i utgangspunktet ikke like fleksibelt som f.eks Wordpress .. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Men hvordan er det med O365 - må man kunne sette opp Exchange selv? For det er noe jeg ikke har kjennskap til per dags dato. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Niks, det eneste du trenger er å kunne legge inn en record i domenet ditt (eller få domenehosteren din til å gjøre det) - resten er bare oppsett som du finner du av selv med mindre du skal gjøre noe spesielt. - Finnes også masse guider på nettet. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Ah, genialt! Takk for tips. Får se hvordan jeg kommer rundt registreringen av ENK siden jeg skal til utlandet. Antar at man trenger et org-nummer for å registrere seg hos MS? Endret 11. mars 2017 av Faller Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Niks, det eneste du trenger er en e-post adresse. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Kan og anbefale G Suite fra Google. Her kan du og dele kalender mellom flere enheter, og om du vil kan du jo gå for gratisvarianten GMail - som kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå