dan992 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) fett på brystkassen/rundt niplene og mellom bryst og armhulene., gyno og eller kun høy fettprosent? vil vite hva jeg kan gjøre, mer øvre bryst og rygg, om det kan fikses uten å ha 0 i fettprosent eller om jeg rett og slett har utviklet ett eller annet. jeg tar vanlig kosttilskudd, proteinpulver, kreatin, bcaa, har akkurat droppet kreatinen. er 179 og veier 84 kg. vet jeg har fett, spørsmålet er om det er mer føler nippelen er litt stor/henger/peker litt ned og lurer på om den stikker mer ut en det som er normalt selv om det ikke er et stort tilfelle. nipplene er plassert langt ut mot sidene og fett under armhulen kommer tydelig frem. er med og uten pump. ellers kan jeg tilføye at jeg har gått ned 10 kg fra 94 til 84 på 4 måneder, mens muskelmassen har økt betraktelig slenger med 2 før bilder også. Fyr på med tips, ting jeg bør jobbe med ! Endret 10. mars 2017 av dan992 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Kjører du litt sulteforing i noen uker så forsvinner det sikkert. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Det har litt mer fett en du estetisk sett burde ha, men det burde være veldig overkommelig å få redusert tilfredsstillende. Ta en test, http://www.bodyanalyse.no/ Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Bra jobba, ser du løfter en litt vekter. Det ser ikke ut som gyno, kun litt mye fett. Å trene benkpress vil ikke hjelpe deg bli kvitt fettet i dette området. Eneste løsningen er å gå ned enda mer i vekt, tipper en 7-8 kilo til gjør susen! Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 I det jeg har sett av gyno samler fettet seg mye mer lokalt rundt brystvortene. Tror bare dette er slik fett legger seg på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå