G Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Jeg har altså en bekjent som tror fullt og fast på guru-doktorene som fronter strukturert vann. Hva kan jeg si til han for at han skal slutte å plage meg med en masse fantastiske skriblerier om dette tema? Jeg har en viss fysikkforståelse, men det har ikke han. Også er han allerede eid, ved å eie et svindyrt alkalisk vannbehandlingsapparat Ergo sitter det nok dypt inne å innrømme et bomkjøp. Her er den siste helt "fantastiske lenken" han sender meg, som jeg jo bare må kikke på i følge han. Andre ville sikkert syntes at dette bare var lett moro, men jeg blir bare lettere matt av at han ikke legger dette av seg. Religiøst rett og slett! http://energyfanatics.com/2017/03/06/ez-exclusion-zone-water-fourth-phase-water-health-benefits/ Endret 10. mars 2017 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg har en master i vannkjemi. Dette er vrøvl, men det er så overbevisende skrevet at folk uten kritisk sans går rett på limpinnen. H3O2 har jeg aldri hørt om, det er i tilfelle ikke en stabil forbindelse. H3O finnes i springvann, og er et resultat av vannets autoprotolyse. Men DET er en annen historie. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Du verden så mye penger jeg kunne tjent om jeg bare a) var en skruppelløs kødd og b) ikke var så lat og tiltaksløs. Dikte opp noe vas og selge produkter basert på det - 'Strukturert luft' ville jeg satset på eller 5-dimensjonsluft som vi kjennere kaller det. Luft slik den var ved tidenes morgen før noen hadde innhalert den i lungene. Superluft rett og slett. Fra tider før engang dinosaurene besudlet den med sine gigantiske lunger. Rene mirakelkuren - og en kan få så mye av den som en vil om en bare investerer en to-tre-fjorten tusen på en maskin jeg har laget. Mulig det ser ut som et rør å puste gjennom, men det er det altså ikke. Det er Strukturert Luft. Endret 10. mars 2017 av Zork 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 He, he. Du kan jo starte med å videreutvikle dette konseptet: http://byggebolig.no/luft-luft-varmepumpe/luft-luft-varmepumpe-hva-betyr-ionisering-av-luften Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 He, he. Du kan jo starte med å videreutvikle dette konseptet: http://byggebolig.no/luft-luft-varmepumpe/luft-luft-varmepumpe-hva-betyr-ionisering-av-luften Synd du ikke har en master i luftkjemi istedenfor vannkjemi, Tom - da kunne vi slått oss sammen og du kunne fungert som det akademiske alibi for Strukturert Lufts fantastiske, og vitenskapelig beviste, egenskaper. Vi hadde tjent millioner bare første måneden. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Min erfaring er at han er lost til/om han selv klarer å finne ut av om det er tull eller ikke. For han fungerer det sikkert, placeboeffekten skal ikke undervurderes. De tror jo at de har kommet borti noen som har snublet over noe som motstrider det alle andre sier, dermed er det jo normalt at alle andre sier imot. Rene mirakelkuren - og en kan få så mye av den som en vil om en bare investerer en to-tre-fjorten tusen på en maskin jeg har laget. Mulig det ser ut som et rør å puste gjennom, men det er det altså ikke. Det er Strukturert Luft.Legg til magneter, ett eller annet nano, elektromagnetisme, krystaller og god stråling så blir du millioner. Det var jo noen som antagelig tjente seg rike på å selge klistremerker med hologram som var i en eller annen HZ, hvor HZ kom inn fra viste ingen, for det var ingen elektronikk eller noe slikt. Og du trenger jo ikke ha master selv om du sier du har det Endret 10. mars 2017 av aklla 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Det er jo forøvrig interessant med strukturert vann nettopp for å avdekke hvor mye falsk dritt som sirkulerer på internettet, gjennom venner og bekjente, home parties eller hva det nå enn distribueres via. Det første han poengterte, sikkert 2 - 3 år siden nå. Det var at siden de hadde funnet et folkeslag som levde i Nepal blah.. blaaaah.. som drakk isbrevann, som levde mye lengre enn ordinære folk, så var jo høyt-pH vann den store mirakelkuren. Også neste overbevisning han hadde var om harmonisk vann. Noen tullinger i fra Østerike, eller var det Sveits. Husker ikke skråsikkert. Disse "tyskerne/italierne" hadde da altså observert vann renne i tømmerrenner eller hva det var for noe svada. Orker ikke dra videre på den, da hukommelsen svikter litt der mhp. hva nå poenget var for noe. Jeg har vært på besøk på isbre, hvor en av de tingene guiden (student for å tjene seg en slant) gjorde oppmerksom på, var at dersom du drakk det alkaliske brevannet så får du en voldsom diaré, så det anbefalte han oss ikke å gjøre Men, jeg har av hensyn til den bekjentes ve og vel, forsøkt å berike ham litt med ordentlig kunnskap. Så jeg har tatt for meg påstandene om alkalitet i blodomløpet for han. Uten å være spesiellt medisinsk bevandret forøvrig, så har jeg nå klart å google meg fram til mye interessant lære: 1. Blodets pH-balanse har et så snevert område å arbeide innenfor, samt at dersom du kommer utenfor det, så blir du alvorlig syk. En påstand i fra Lurium-folket er at de har observert alkalitet i kreftsvulster, blaaaaaah blah. 2. Dersom du får i deg for mye alkalisk i matveien, så vil kroppen streve ekstra ved å forsøke å holde surhetsgraden lav nok i magesekk. Dette tapper kroppen for næringsstoffer som den har klargjort til ordentlige og nødvendige oppgaver. Samt når denne smått begyntfordøyde massen når inn gjennom lukkemuskel i starten av tynntarmen, så reagerer kroppen ved å åpne lukkemuskelen på oversiden av magesekken. Slik at du risikerer sure oppstøt, som kan brenne og skade spiserøret. Dersom du tyr til å drikke noe svakt pH surt, slik som noen få dråper sitronsaft i en liter vann, eller noen sitronskiver i et par liter vann, så oppnår du det motsatte på lang sikt. Så det er sunnere for kroppen å bli gående på mildt lav pH, framfor en basisk pH. Vi snakker dessuten om at Lurium-folket vil ha deg helst opp i pH 9 i drikkevannet i følge den bekjente av meg. Det er 10 tusen ganger mer basisk enn pH 7 det 100 x 100 (pH-skala er logaritmisk). 3. Noen som kanskje kan være fra en annen Lurium-folk kilde, men altså Lurium-mot-Lurium. Eller kanskje muligens Fornuft-mot-Luriumfolket påstår så at å drikke dette lett sitronholdige vannet (Obs! ikke overdrive med surhet heller), så bærer sitronvannet i prinsippet på basiske egenskaper, så man bør heller gjøre det. Er ikke sikker på om det er kjemisk og vitenskapelig fundert dette. Men nevner det jeg har sett på internett. EDIT: Ja han kunne nok bært på en hovedrolle i en ny Lost-serie. EDIT2: Men, det er litt riktig at vann har et rikt egenskapsspekter, med fysikk som fundamentet bakenfor som forståelsesgrunnlag. Det er vel et av de mest besnærende stoffene vi har. Men, at Lurium-folket så utnytter denne kunnskapsfellen til å selge sin lære og produkter, det er det jo ingen tvil om. Må holde tungen beint i munnen, for mye av det Luriumfolket påstår er jo bare ren bullshit. Den største suksess er selvsagt å lure svada inn i det kunnskapsbaserte i et forsøk på å skjule og kamuflere det for disse mottakelige menneskene. Endret 10. mars 2017 av G Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Du kan jo begynne å lære han om metabolsk alkalose 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Og fortsette med Pitzers virialkoeffisent-teori. Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Min erfaring er at han er lost til/om han selv klarer å finne ut av om det er tull eller ikke.For han fungerer det sikkert, placeboeffekten skal ikke undervurderes.De tror jo at de har kommet borti noen som har snublet over noe som motstrider det alle andre sier, dermed er det jo normalt at alle andre sier imot. Rene mirakelkuren - og en kan få så mye av den som en vil om en bare investerer en to-tre-fjorten tusen på en maskin jeg har laget. Mulig det ser ut som et rør å puste gjennom, men det er det altså ikke. Det er Strukturert Luft.Legg til magneter, ett eller annet nano, elektromagnetisme, krystaller og god stråling så blir du millioner.Det var jo noen som antagelig tjente seg rike på å selge klistremerker med hologram som var i en eller annen HZ, hvor HZ kom inn fra viste ingen, for det var ingen elektronikk eller noe slikt.Og du trenger jo ikke ha master selv om du sier du har det Her er du inne på noe . Det var et firma som for rundt å innstallerte magneter på innsuget til folk mot en viss pris såklart. Mener det var for mindre forbruk å lavere utslipp. så folk betalte gladerlig hardt tjente kroner på svada for 10 år siden å gjør tyderligvis det i dag å :-/ Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Takker. Skal fore ham med litt tungfordøyd greie. Det vil han sikkert like. Får sette mobilen på stille. For han kommer sikkert til å fore meg med 10 ny lenker. Artig fyr. Tidligere nevnte begrep gjort klikkbare: https://www.google.no/search?q=metabolsk+alkalose&oq=metabolsk+alkalose https://en.wikipedia.org/wiki/Pitzer_equations Dette i bit.ly bør gjøre susen til å få han aktivisert med å finne motargumentasjon (om enn så patetisk den måtte se ut for oss): http://bit.ly/2m8U3A2 Denne orker jeg nok å taste inn som helhet, så slipper jeg spm. om hva det inneholder (muligens): https://en.wikipedia.org/wiki/Pitzer_equations Endret 10. mars 2017 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Lykke til, men her hjelper ikke fakta. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Han kunne sikkert spart en formue på å kjøpe en slik kopp, som holder i minst 2 år med 3x påfyll daglig, består bare av PLA ser det ut til, så da er det neppe skadlig ihvertfall http://www.fitshop.ca/ph9-generator.html Endret 10. mars 2017 av aklla Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Lykke til, men her hjelper ikke fakta. Vet, men håper han blir like hodegal som jeg blir av han Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) @aklla: Nja, men da fôrer jeg ham jo bare med selvbekreftelser om at det er det han burde fortsette med å studere, altså strukturert vann. Men kudos for tanken og lenke. EDIT: Nja, det kunne jo slått en bulk i at han har brukt 18 tusen kroner på pH-apparatet sitt da. Endret 10. mars 2017 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg har prøvd denne. I tillegg til økt potens, gikk bilen lengre per liter bensin, de sure oppstøtene forsvant og håret kom tilbake. Det ER en vits, men mange av prikkpunktene er like saklige... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Jeg tenkte etter du har gitt opp med å overbevise han om at han er på bærtur midtvinters i feil korn-åker. Endret 10. mars 2017 av aklla 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg hadde ei hybelvertinne en gang, som rota seg borti noen halvgale folk som prøvde å utvikle en ny religion. Ett av prosjektene gikk ut på å komme tilbake til ur-oooooet. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Det er faktisk en 36:18 minutters video nederst på websiden i førstepostens lenke, om en vil kverke så mye av sin livstid i dette livet med kvakk-kvakk-morsomheter. Liker "guru et eller annets" innrømmelse: https://youtu.be/bvDoOlX9Fn0?t=830 Sitat: if you drink either the glacial run-off, or the spring water. My guess. eh.. ehhvidence is not so clear, but I think EEEHHH, that that kind of water is probably is good for your health, and should promote longevity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå