SaamB Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 la merke til at det var flere (kompetente?) brukere her enn på forum.hardware.no vennligst se http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176514 på forrhånd takk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Har en Q-Tec 350W... Btw, skal jeg forresten bruke "p4" kontakten også? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har en Q-Tec 350W... Btw, skal jeg forresten bruke "p4" kontakten også? Nei, P4 12V kontakten er for P4 brukere. Dersom jeg skal gjette, ut i fra din feilbeskrivelse, så har du en dårlig ram-brikke. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Tok ut den ene minnebrikka nå, og da kjørte den greit de 5 minuttene jeg kjørte Prime95... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du bør bruke "P4" kontakta, den er der for å oppnå en mest mulig stabil 12v forsyning Abit hadde ikkje montert den hadde den ikkje hatt noken funksjon.... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tok ut den ene minnebrikka nå, og da kjørte den greit de 5 minuttene jeg kjørte Prime95... There we go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå