eriknor Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Aurora over gruve 7, Spitsbergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Wow Eriknor Dette er supert . Braaaa. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hadde jeg vært født, oppvokst og levd hele mitt liv f.eks. i Rhonedalen (Frankrike). Ville jeg aldri ha trodd det jeg så hvis jeg hadde våknet opp til dette scenariet. Landskapet ser uvirkelig ut, selv for oss som er plantet fast på det Norske fastlandet. Ser nesten ut som en godt laget scene i en science fiction film. Fasinerende, med fin komposisjon, men skulle jeg være skikkelig striks kunne kanskje himmelen vært redusert bitte litt. Her sitter jeg imidlertid i glasshus fordi jeg selv ofte drar med meg litt mye himmel i noen av bildene mine. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Hadde jeg vært født, oppvokst og levd hele mitt liv f.eks. i Rhonedalen (Frankrike). Ville jeg aldri ha trodd det jeg så hvis jeg hadde våknet opp til dette scenariet. Landskapet ser uvirkelig ut, selv for oss som er plantet fast på det Norske fastlandet. Ser nesten ut som en godt laget scene i en science fiction film. Fasinerende, med fin komposisjon, men skulle jeg være skikkelig striks kunne kanskje himmelen vært redusert bitte litt. Her sitter jeg imidlertid i glasshus fordi jeg selv ofte drar med meg litt mye himmel i noen av bildene mine. Mvh.Oddvar Takk for utfyllende tilbakemelding. Himmelen er høy for jeg ville jo ha med meg alt lyset Erik N. Ps. Spitsbergen er ikke på fastlandet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hadde jeg vært født, oppvokst og levd hele mitt liv f.eks. i Rhonedalen (Frankrike). Ville jeg aldri ha trodd det jeg så hvis jeg hadde våknet opp til dette scenariet. Landskapet ser uvirkelig ut, selv for oss som er plantet fast på det Norske fastlandet. Ser nesten ut som en godt laget scene i en science fiction film. Fasinerende, med fin komposisjon, men skulle jeg være skikkelig striks kunne kanskje himmelen vært redusert bitte litt. Her sitter jeg imidlertid i glasshus fordi jeg selv ofte drar med meg litt mye himmel i noen av bildene mine. Mvh.Oddvar Takk for utfyllende tilbakemelding. Himmelen er høy for jeg ville jo ha med meg alt lyset Jada det skjønner jeg godt, trenger bare å se mine egne nordlysbilder. Erik N. Ps. Spitsbergen er ikke på fastlandet. Nei,er klar over det, men jeg snakket om de av oss som ikke har vært på Spitsbergen.Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Praktfullt skue, Erik, især på full størrelse. Formidling av arktisk stillhet og atmosfære på sitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg