Gå til innhold

Aurora over gruve 7, Spitsbergen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært født, oppvokst og levd hele mitt liv f.eks. i Rhonedalen (Frankrike). Ville jeg aldri ha trodd det jeg så hvis jeg hadde våknet opp til dette scenariet.

Landskapet ser uvirkelig ut, selv for oss som er plantet fast på det Norske fastlandet.

Ser nesten ut som en godt laget scene i en science fiction film. Fasinerende, med fin komposisjon, men skulle jeg være skikkelig striks kunne kanskje himmelen vært redusert bitte litt.

Her sitter jeg imidlertid i glasshus fordi jeg selv

ofte drar med meg litt mye himmel i noen av bildene mine.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært født, oppvokst og levd hele mitt liv f.eks. i Rhonedalen (Frankrike). Ville jeg aldri ha trodd det jeg så hvis jeg hadde våknet opp til dette scenariet.

Landskapet ser uvirkelig ut, selv for oss som er plantet fast på det Norske fastlandet.

Ser nesten ut som en godt laget scene i en science fiction film. Fasinerende, med fin komposisjon, men skulle jeg være skikkelig striks kunne kanskje himmelen vært redusert bitte litt.

Mvh.Oddvar

Takk for utfyllende tilbakemelding. Himmelen er høy for jeg ville jo ha med meg alt lyset :)

Erik N.

Ps. Spitsbergen er ikke på fastlandet.

Lenke til kommentar

Mvh.Oddvar

Takk for utfyllende tilbakemelding. Himmelen er høy for jeg ville jo ha med meg alt lyset :)

Jada det skjønner jeg godt, trenger bare å se mine egne nordlysbilder.

Erik N.

Ps. Spitsbergen er ikke på fastlandet.

Nei,er klar over det, men jeg snakket om de av oss som ikke har vært på Spitsbergen.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...