andesam Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har en sony Minidisk (MZ-N510 type s). Men jeg kan bare importere sanger fra minidisken til dataen som jeg har lagt ut på minidisken fra dataen. Altå hvis jeg spiller inn noe på minidisken (fra en cd spiller eller en microfon) så kan jeg ikke sende dette inn på dataen via USB tilkoblingen. Kan jo sikkert sende det til lyd-inn tilkoblingen med det tar så sykt lang tid... Noen som vet hvordan jeg kan "fikse" dette? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan bare "importere" sanger fra minidisken på samme pc som du har lagt sangen ut fra. Det er noe dritt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ja, er noe dritt. Men jeg mener det er programet (SonicStage) som blokkerer det. (Leste noe på itavisen.no). Noen som vet om det finnes noen andre programmer jeg kan bruke for å importere og eksportere sanger til mindisken? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror det nærmeste du kommer er WinNmd. Du kan lese mer om problematikken på denne linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå