oktrg500 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei! Vet noen hvor lang monitorkabel man kan bruke mellom bærbar PC og ekstern LCD monitor uten at det blir problemer? Kanskje ikke mulig å angi eksakt, men slik cirka? 0-5m? 0-10m? 0-15m? Jeg tipper lengden jeg har behov for er cirka 4m. Takker for svar. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så lenge den er skjermet så kan de trekkes ganske langt og jeg vil ikke tro at 15 meter er noe problem. Lenke til kommentar
oktrg500 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Så lenge den er skjermet så kan de trekkes ganske langt og jeg vil ikke tro at 15 meter er noe problem. 15 meter? Det kunne være noe det. Ja, det er ihvertfall nok. Takk for svaret! Lenke til kommentar
tli Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det skal ikke være noen problemer med 4m. For projektorer er det ofte en hovedregel at en må ha signalforsterker for strekk over 20-30m. Husker ikke eksakt tall. Vil tro at denne regelen også gjelder for alle andre typer skjermer. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Komplett har kabler på opptill 30meter; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...34&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå